  • 71. Data: 2016-01-12 22:10:41
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.01.2016 o 19:17, quent pisze:

    > Ależ to *Twoje* poglądy!

    Nie - to Ty wyjechałeś z faszyzmem.
    Brak cytatów dowodzi, że całkowicie bezpodstawnie.
    Czyli oplułeś.

    > Nie pluję - zwyczajnie kojarzą mi się z programem NSDAP

    No właśnie masz zapodać na jakiej podstawie.
    Bo za złe skojarzenia, odpowiadasz Ty sam.

  • 72. Data: 2016-01-12 22:13:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.01.2016 o 19:16, quent pisze:

    > Piszesz jakbyś nie był dumny ze swoich faszystowskich zapędów.

    Zapędy faszystowskie (czyli pisowskie przy okazji) to Ty prezentujesz.
    Opluć, fałszywie oskarżyć, obrzucić błotem, tylko dlatego, że nie
    podobają Ci się czyjeś poglądy.
    I wiesz co?
    Nie mam ochoty Cię chyba dalej czytać?
    PLONK WARNING !!!

    > O jakiej anarchii piszesz? Nic o anarchii nie wspominałem.

    Ależ tak, skoro każdemu ślepemu, śpiącemu, pijanemu itp ma być wolno
    wszystko, w tym legalnie wleźć za kierownicę i żadne prawo nie ma mu w
    tym przeszkodzić - to właśnie jest anarchia.

  • 73. Data: 2016-01-13 01:39:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:n72spp$jpd$1@dont-email.me...

    > Toż to programowe myślenie NSDAP - Narodowo*socjalistyczna* Niemiecka
    > Partia Robotników.
    > Hitler odbierał dzieci biednym rodzinom uznając je niezdolne do ich
    > wychowywania. Analogia do tego co wypisuje Cavallino jest wręcz
    > porażająca.

    Ja tu nie widzę analogii, manipulujesz - i to mocno uderzając w akord
    Hitlera.

    > Typowe myślenie socjalisty.

    Odróżniasz socjalizm od komunizmu czy faszyzmu?

  • 74. Data: 2016-01-13 01:43:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chrapiacy spi calkiem dobrze, niewyspana chodzi zona :-)

    Wydaje mu się, że całkiem dobrze... tylko potem jest zmęczony.

    > http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego/ch
    rapanie-przyczyny-i-metody-zwalczania,artykul,171375
    8.html
    > "Lekarze twierdzą, że 60 proc. dorosłych chrapie w tzw. fizjologiczny
    > sposób i nie jest to szkodliwe dla zdrowia"
    >
    > Co prawda 40% to sporo ...

    To raz, a dwa - gdzie stawiają granicę między "fizjologią" a patologią.
    Bo chrapanie nie istniałoby gdyby powietrze nie napotykałoby
    na swojej drodze przeszkód - dźwięk ten bowiem jest wynikiem
    właśnie obstrukcji. Pewnie "fizjologiczne" chrapanie jest wtedy, gdy
    tlenu jeszcze wystarcza do funkcjonowania oranizmu, mimo obstrukcji.

    > A co jeszcze ?
    > To sie teraz dopytaj jak wygladaja pierwsze badania na PJ ... tak samo ?

    Nie chce mi się :-) Ale może kiedyś przy okazji...

  • 75. Data: 2016-01-13 01:45:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message

    > Że niby stolec utknął w drogach oddechowych?
    > Często się to zdarza?

    To naprawdę nie moja wina że Twój słownik jest ograniczony.
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/obstrukcja.html

  • 76. Data: 2016-01-13 09:08:37
    Temat: Re: chrapiesz [OT]
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-13 o 01:45, Pszemol pisze:
    > "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message

    > To naprawdę nie moja wina że Twój słownik jest ograniczony.
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/obstrukcja.html

    Tak, też polecam ten słownik, mimo iż nie wyjaśnia znaczenia słowa
    "obturacyjny" lub "obturacja". Przeczytaj jeszcze raz opis do hasła
    "obstrukcja" i zastanów się czy pasuje to w Twoim zdaniu.

    Za to tu coś jest o obturacji:
    http://sjp.pl/obturacja

    ps. Nie ma co się kłócić, po prostu zasugerowałeś się angielskim
    znaczeniem słowa "obstruction", które jest trochę szersze niż w języku
    polskim i faktycznie oznacza jakiś zator, tamowanie, utrudnianie ruchu.
    Pewnie codziennie w drodze do pracy zdarza Ci się jakiś "obstruction"
    (np. traffic jam) :) i stąd to skojarzenie.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2016-01-13 09:30:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-12 22:13, Cavallino wrote:
    > Zapędy faszystowskie (czyli pisowskie przy okazji) to Ty prezentujesz.
    > Opluć, fałszywie oskarżyć, obrzucić błotem, tylko dlatego, że nie
    > podobają Ci się czyjeś poglądy.

    Twoje poglądy są jak najbardziej faszystowskie - z definicji!
    Faszyzm to nie "pisowskie opluwanie" - wziąłeś to z tvn-u czy jak?
    Faszyzm jest wtedy kiedy państwo nawet najbardziej absurdalny pomysł
    jest w stanie zmienić w obowiązujące prawo.
    Ty wymyśliłeś sobie, że dobrze by zabraćludziom prawo do czegoś bo a
    nóż.... to jest czysty faszyzm.
    Nie rozumiesz wolności - orzedkładasz nad nią bezpieczeństwo w dodatku
    to złudne.

    > PLONK WARNING !!!

    Nie zależy mi

    > Ależ tak, skoro każdemu ślepemu, śpiącemu, pijanemu itp ma być wolno
    > wszystko, w tym legalnie wleźć za kierownicę i żadne prawo nie ma mu w
    > tym przeszkodzić - to właśnie jest anarchia.

    W tym co napisałeś nie ma grama logiki.
    Człowiek może być karany jedynie za *popełnione* wykroczenie drogowe.
    Każdy może zasnąć, dostać zawału, padaczki, przestraszyć się, zagapić,
    zamyśleć itp. nawet ten co nie ma papieru na swoją przypadłość.
    Chyba, że jest się zwolenikiem państwa faszystowskiego, tak jak
    Cavallino - to wtedy karać wolno z góry, np. zabraniając wsiadać do auta.
    Anarchia jest wtedy gdy za popełnione wykroczenie nie grozi/spotyka kara.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 78. Data: 2016-01-13 09:35:04
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 13:15, Jacek pisze:

    > Jak śmiesz używać tego słowa na "m" ;-)
    > Czy mam to podkablować do prokuratury?
    > Jacek

    Oj sorry, już nie będę, tylko weź nic nie mów.

  • 79. Data: 2016-01-13 10:11:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >właśnie obstrukcji. Pewnie "fizjologiczne" chrapanie jest wtedy, gdy
    >tlenu jeszcze wystarcza do funkcjonowania oranizmu, mimo obstrukcji.

    Stabilny odglos chrapania oznacza, ze bezdechu nie ma :-)

    J.

  • 80. Data: 2016-01-13 12:01:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message

    >To naprawdę nie moja wina że Twój słownik jest ograniczony.
    >http://sjp.pwn.pl/szukaj/obstrukcja.html

    Rozumiem, że to link na ograniczony słownik Miroo - bo tam jest dokładnie
    tak jak on napisał.