  • 31. Data: 2011-11-22 01:18:18
    Temat: Re: [ciekawostka] Ceny paliw w Polszy
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-22 01:26, Nikanor pisze:

    > A to przez rząd i polityków? Zmień pracę. Załóż firmę. No bądźcie, jeden
    > z drugim, trochę bardziej w życiu samodzielni, jak ci Amerykanie wasi. A
    > tu tylko "daj daj daj". Bo mi się dupy ruszyć nie chce.

    Nie wiem dlaczego zescie sie tak uczepili tej Ameryki. Proponuje
    wyzebrac wize w ambasadzie, poleciec, pomieszkac i zobaczyc na wlasne
    galy jak tam jest i potem sie wypowiadac a nie powtarzac 5po10 co sie
    slyszalo od matki ciotki kuzynki wujka stryjenki Marysi czy przeczytalo
    w internecie czy brukowcach. Warto tez pojechac i zobaczyc jak sie zyje
    w Niemczech, Francji, Anglii, we Wloszech, Danii, Norwegii czy chocby w
    Czechach i Slowacji. Poki co to Polska jest gleboko w czarnej dupie
    niewazne czy trzeba zalatwic sprawe w urzedzie, banku czy w pralni :)

    Mi osobiscie w Pl jest dobrze o ile nie mam styku z debilnymi
    przepisami, na brak $ czy swobod nie narzekam (trzeba mozgu uzywac a nie
    dupa ruszac jak radzisz ;) ) ale jak patrze i czytam co sie tu dzieje
    dookola oraz jak sie ludzi robi w ..uja na KAZDYM niemal kroku, to sie
    powaznie zastanawiam czy tylko ja dostrzegam to bagno czy reszta
    zwyczajnie ma papke w glowie i udaje ze nic nie widzi.

    A teraz zapitalac "na gore" wszyscy beda do 67rz, fajnie co? Nic tylko
    sie smiac ;^)

    Pzdr
    PS: Stara technika - tumanami sie lepiej steruje i popycha.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 32. Data: 2011-11-22 07:23:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-22 02:18, marider pisze:

    > Nie wiem dlaczego zescie sie tak uczepili tej Ameryki.

    Bo w kolko pierdolisz jak to jest zajebiscie w hameryce, a tu chujowo.

    > Proponuje wyzebrac wize w ambasadzie

    Nie jestem zebrakiem.

    > Czechach i Slowacji. Poki co to Polska jest gleboko w czarnej dupie
    > niewazne czy trzeba zalatwic sprawe w urzedzie, banku czy w pralni :)

    A w sklepie monopolowym ?

    > A teraz zapitalac "na gore" wszyscy beda do 67rz, fajnie co? Nic tylko
    > sie smiac ;^)

    przeciez mozesz przestac pracowac wczesniej, mozesz sobie kupic polise
    emerytalna i juz od np 40 roku zycia zyc dostatnio za emeryture
    wyplacana z odlozonych pieniedzy.
    No ale widac wolalbys zeby podniesli podatki.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 33. Data: 2011-11-22 09:38:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]

    > z drugim, trochę bardziej w życiu samodzielni, jak ci Amerykanie wasi. A
    > tu tylko "daj daj daj". Bo mi się dupy ruszyć nie chce.

    A przez kogo? Ja nie mam roszczeniowego stosunku do zycia, zauwazylem
    tylko jedna rzecz, teraz wiecej pracuje, a mam mniej kasy jak kiedys.

    > To co cię powstrzymuje? Masz bierne prawo wyborcze. Zasuwaj do władzy,
    > co się tu wypłakujesz na grupie motocyklowej?
    Wlasnie to, co powinno powstrzymac wiekszosc, nie jestem politologiem,
    nie znam sie na tym, wiec sie nie pcham, tam gdzie nic nie zrobie
    pozytecznego, bo najnormalniej w swiecie nie bede potrafil.
    Własnie taka mentalnosc jak twoja, przyczynia sie do tego co mamy.
    Jestes szczesliwy, bo ci tak w tvn powiedzieli

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 34. Data: 2011-11-22 09:43:59
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    cd... za wczesnie mi sie wyslalo

    A to, ze zmienie robote, to zmieni faktu, sredniej naszej krajowej, w
    porownaniu do srednich krajowych panstw cywilizowanych.
    Po drugie, sie nie wyplakuje, tylko stwierdzam fakty. Temat zostal
    poruszony, wiec wlaczylem sie do dyskuskusji. W wielu rzeczach z
    mariderem sie nie zgadzam, ale w tym konkretnym temacie, uwazam, ze ma
    racje.
    Proponuje zapoznac sie ze statystykami gusu,jezli chodzi o place, ceny,
    styl zycia.

  • 35. Data: 2011-11-22 09:55:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.11.2011 Michał V-R <m...@o...pl> napisał/a:
    > A hja sie
    <ciach>
    Chciałem tylko zwrócić szanownym dyskutantom uwagę, że u nas nie ma wolności
    słowa w internecie. Co władza co jakiś czas w bardziej lub mniej widoczny
    sposób pokazuje. Co prawda można liczyć że Usenet jest już tylko niszą dla
    koneserów, ale może lepiej nie kusić losu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 36. Data: 2011-11-22 10:01:43
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 21 listopad (poniedziałek), gdy o godzinie 13:45
    *AZ* naskrobał(a):

    > Jeszcze nie ten czas, narod jest wciaz za swiadomy

    za świadomy?? Zobacz film M. Łozińskigo pt. "Jak to się robi" to mit
    świadomości narodu "runie".

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-11-22 11:00:29

  • 37. Data: 2011-11-22 10:03:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-22 10:55, kakmar pisze:
> [...]
    > sposób pokazuje. Co prawda można liczyć że Usenet jest już tylko niszą dla
    > koneserów, ale może lepiej nie kusić losu.

    Jak zamkna precle, to wyjdziemy na ulice ;-)

  • 38. Data: 2011-11-22 10:11:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Michał V-R napisał(a):
    > Jak zamkna precle, to wyjdziemy na ulice ;-)

    e tam, jeszcze jest scigacz.pl tam sie przerzucimy

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 39. Data: 2011-11-22 10:22:56
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > e tam, jeszcze jest scigacz.pl tam sie przerzucimy

    Teraz to juz nie wiem, co jest bardziej niebezpieczne i wiekszym
    krzykiem rozpaczy ;-)

  • 40. Data: 2011-11-22 10:26:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > e tam, jeszcze jest scigacz.pl tam sie przerzucimy

    Trzeba bylo nie grabic sobie z owca, napewno nas zbanuje jak sie
    dowie.

    --
    Artur
    ZZR 1200