  • Data: 2019-02-09 22:10:36
    Temat: Re: co kupić albo dla czego nie kupować akurat tego
    Od: zdzisław dyrman <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2019 o 09:47, Bolko pisze:

    Dziękuję wszystkim za rady, dzielenie się swoimi doświadczeniami i
    spostrzeżeniami.
    (Przepraszam że piszę jako odpowiedź do Bolka ale nie radzę sobie chyba
    z czytnikiem)

    Pozostając jednak przy Mondeo stwierdzam że z silnikiem benzynowym jest
    ich jak na lekarstwo, dużo większy wybór jest wśród tych z silnikiem diesla.
    I tu zastanawiam się że może nie powinienem się bać diesla z tą moją
    jazdą po mieście i niezbyt dużymi przebiegami. Z usterek o których
    słyszałem to wtryski i dwumasa (ale chyba w ecoboostach też jest).
    Te Fordy które oglądałem to roczniki 2014 i 15 z przebiegami od 130 000
    do 170 000.
    A może jestem w mylnym błędzie? Naprostuje mnie ktoś?

    A wracając do korozji i konserwacji. Czy po zakupie takiego Forda z 2014
    lub 2015 roku trzeba zrobić konserwację podwozia?
    Może zna ktoś fachowca konserwatora z Krakowa? Słyszałem o specach z
    Dobrego Pasterza, może ktoś ma doświadczenie?

    Myślałem też o pozostaniu przy produktach koreańskich ale:
    Sonaty są większe i ciut młodsze niż moja Elantra ale planuję jeździć
    "nowym" samochodem około 10 lat i chciałem kupić coś 4 czy 5 letniego
    (nie widzę na allegro Sonat młodszych niż 2010, swego czasu widziałem
    tego trochę, gdzieś poznikały)
    I40 benzynowe to jeszcze rzadsze przypadki niż Mondeo a jak juz jest to
    cena z kosmosu jak na moje skromne mozliwości, podobnie Kia Optima
    Ideałem byłaby Sportage przy pełnej akceptacji współwłaścicielki ale
    kasa, kasa, kasa...