  • 21. Data: 2010-04-24 18:02:26
    Temat: Re: co to za lakier?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bugatti wrote:

    > Jeśli chcesz zmniejszyć średnice koła to zamiast 225/50 (112.5 mm)
    > lepiej będzie 205/50 (102.5 mm)

    Ale ja nie chcę zmniejszać średnicy, a jedynie zwiększyć szerokość opony.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-04-24 20:35:55
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-23 23:11, Uncle Pete pisze:

    > Gdzieś niedawno czytałem o stuningowaniu za kupę forsy jakiegoś merca, w
    > tym zrobiono go na matowo, i pisali, że była to folia. Jak przypomnę
    > sobie gdzie czytałem, dam linka.

    na WP pisali o tym i to bylo Porsche Panamera, faktycznie pokryte folia.
    Akurat jestem w branzy reklamy i tak na prawde kazde auto idzie okleic
    tak folia, zeby zmienic calkowicie kolor. Pamietam rowniez, ze ktos z
    komentujacych artykul zdradzil koszt zmiany koloru - to ponoc 1000zl -
    wg mnie koszt jak na warunki w wielkopolsce to mocno za malo ;)

    pozdr

    Gadacz

  • 23. Data: 2010-04-24 20:47:44
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > RS500.

    350 konny ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2010-04-24 22:37:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Bugatti pisze:

    > Przy tak niewielkich różniacach w wysokości średnica koła (przy tej
    > samej fejdze i jej szerokości) ma bardzo mały (wręcz niezauważalny)
    > wpływ na trakcje. Owszem jeśli wysokość profilu będzie >120 mm to autko
    > będzie się gorzej prowadzić niż jeśli będzie <100 mm zakładając opony
    > tego samego modelu, rozmiaru obręczy itd.

    Na torze owszem.

    Ale w warunkach drogowych, po zmniejszeniu profilu okazuje się że koła
    trzeba pompować bardziej, żeby potem nie pociąć opon przy pokonywaniu
    głupiego krawężnika albo na jakiś dziurach.
    I w tym momencie cała lepszość niskiego profilu weźmie w łeb, po
    powierzchnia styku z nawierzchnią się zmniejszy.

  • 25. Data: 2010-04-26 09:45:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 23:07:11 +0200, bratPit napisał(a):
    > Witajcie,
    > mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat?
    > widziałem takie coś chyba na jakimś Lamborghini bodaj?

    Nie wiem czy o tym samym mowa, ale ja zawsze wspominam lakier na policyjnych
    samochodach w "Robocopie". Taki właśnie grafit/czarny, zupełnie matowy. Raz
    też widziałem na żywo opla vectrę który był kupiony z demobilu od
    Bundeswehry - miał tak samo matowy lakier, tyle że ciemnozielony. Wyglądało
    bosko :)

    Niestety, nie mam pojęcia gdzie coś takiego można zdobyć :( A nie powiem,
    miło by było mieć takie wozidło :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2010-04-26 09:49:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 07:45:03 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
> [...]
    > też widziałem na żywo opla vectrę który był kupiony z demobilu od
    > Bundeswehry - miał tak samo matowy lakier, tyle że ciemnozielony. Wyglądało

    Parę przykładów:

    http://robocoparchive.com/info/car4.JPG
    http://societyofdave.com/uploaded_images/RoboCop3-71
    2034.jpg
    http://static.open.salon.com/files/robocop4125203194
    7.jpg

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2010-04-26 10:48:11
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    Tu jest ten CLS o którym pisałem:
    http://www.zmianakoloruauta.pl/zmiana-koloru-samocho
    du-galeria.html

  • 28. Data: 2010-04-26 21:06:22
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Tu jest ten CLS o którym pisałem:
    > http://www.zmianakoloruauta.pl/zmiana-koloru-samocho
    du-galeria.html

    niezłe, dotarło to jednak z zachodu, już jakiś czas temu widziałem to w
    którejś z niemieckich TV,
    a ta X6-tka wyglądała tak:
    http://www.zmianakoloruauta.pl/zmiana-koloru-auta-im
    ages/zmiana-koloru-auta-range_rover_sport_07_maxi.jp
    jeżeli połamie url to jest tu http://tinyurl.com/33m7f86

    brat

  • 29. Data: 2010-04-26 21:07:35
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > też widziałem na żywo opla vectrę który był kupiony z demobilu od
    > Bundeswehry - miał tak samo matowy lakier, tyle że ciemnozielony.

    to jest dokładnie to, tak jak podał Przemek,
    tu przykład http://tinyurl.com/33m7f86

    brat