  • Data: 2018-01-19 21:39:37
    Temat: Re: cv
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 20:33:28 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > no chciałem Panie Firr jeszcze wycisnąć z Ciebie parę informacji,
    > jak da radę to:
    > co Pan sądzi o tym tworze "wspólnota"?

    troche malo konkretne pytanie.. co do wspolnoty to ludzie sa madrzejsi i glupsi - np
    czesc to bardziej dresy druga czesc bardziej ziomki - ziomki sa bardziej ok dresy
    bardziej do bani...
    tak wogole to jednak nie moge sie zajmowac ludzmi za bardzo, bo dla mnie pożyteczniej
    chyba zajmowac sie bardziej samym sobą - raczej nie mam zbyt spolecznego charaktery
    bym lubil poswiecac ludziom za duzo czasu