eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu › Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-06 12:27:47
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 02:40, to pisze:
    (...)
    > To jest Twoja interpretacja, moja jest inna. Jakby miał dobrego adwokata,
    > to pewnie w ogóle mógłby się z tego w dużym stopniu wybronić. Oczywiście
    > zaznaczam, że mówię o sytuacji, w której auta stały do lewoskrętu już od
    > jakiegoś czasu, a dzieciaki wybiegły na jezdnię pomiędzy nimi.

    Ile razy mam tłumaczyć, że nie wiesz o tym, czy stały do skrętu bo nie
    było miejsca, czy stały, ponieważ ustępowały pierwszeństwa pieszym.
    Niestety - jak napisałeś wcześniej to należy zakładać tylko punkt
    pierwszy. Fałszywe od samego początku i lepiej byś tak (albo ktoś
    inny) nie argumentował w sądzie - tutaj najwyżej przeczytasz co ludzie
    myślą o takim idiotycznym założeniu.

    > Czyli przyczyną każdego wypadku na autostradzie jest prędkość?

    Czy Ty potrafisz jedynie posługiwać się absurdalnymi porównaniami?
    Gdzie ja napisałem coś podobnego? Nie, prędkość nie jest przyczyną
    każdego wypadku - w ty na autostradzie.

    > Na
    > Puławskiej w tym miejscu i o tej porze są bardzo podobne warunki.

    Czy Ty się dobrze czujesz? Na Puławskiej w tym miejscu i o tej
    porze są takie same warunki jak na autostradzie? 150km/h
    przy oblodzonej jezdni i podającym śniegu? Widziałeś gdzieś
    autostradę z kolizyjnymi skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych?

    > Pomijam
    > oczywiście przepisy, chodzi mi o szerokość i nawierzchnię.

    No tak, szerokość Ci się zgadza i w teorii nawierzchnia to są
    podobne warunki... Litości...