  • 11. Data: 2010-07-27 05:24:52
    Temat: Re: dwa pytania o plazmy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jul 2010 21:27:12 -0500, Pszemol wrote:

    >A czemu tak sądzisz? Samsung to bardzo dobra marka sprzętu.

    Akurat w Sony filozofia zycia podobna: pracowac 14h dziennie a potem
    popic z kolegami z pracy.
    Wiec kiedy ogladac ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-07-27 20:07:31
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Pszemol pisze:

    > A czemu tak sądzisz? Samsung to bardzo dobra marka sprzętu.

    Tylko że Sony lepsza :)))
    Telewizor a tym bardziej kamera, to tylko Sony. Wiem z autopsji.

    Co do Plazmy, to matryce mają bardzo różną jakość. Mam plazmę zupełnie
    nieznanej w Polsce firmy, przywiezioną przed laty z Niemiec. Ani nie
    buczy (zero dźwięków), ani nie wypalona, choć przy dzieciach pracuje z
    10 godzin na dobę. Jasna jak cholera nawet w słoneczny dzień, świetny
    filtr antyodblaskowy (Panasoniki się chowają) i bardzo dobre kolory,
    żadnej tam cegły czy braku obrazu w cieniach. Ale zauważyłem, że próba
    kręcenia nastawami kontrastu i jasności zawsze kończy się pogorszeniem
    jakości obrazka. Po prostu plazma z powodu ograniczonej rozdzielczości
    PWM nie ma takiej dynamiki jak CRT. Aby wykorzystać cały zakres PWM,
    najlepiej używać jednego ustawienia optymalnego. Dlatego używam
    wyłącznie standardowych "płaskich" ustawień, które są właśnie optymalne.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

  • 13. Data: 2010-07-28 01:10:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andgro" <b...@a...com> wrote in message

    > Tylko że Sony lepsza :)))
    > Telewizor a tym bardziej kamera, to tylko Sony. Wiem z autopsji.

    A w czym są konkretnie lepsze telewizory Sony od Samsunga?
    I jakie modele porównywałeś w tej "autopsji"... ?
    Czy były to modele z tego samego roku i tej samej półki cenowej?

> [...]
    > jednego ustawienia optymalnego. Dlatego używam wyłącznie standardowych
    > "płaskich" ustawień, które są właśnie optymalne.

    Panie Grodecki - a co to za marka którą pan tak chwalisz?
    Lepsza jest od Sony?

  • 14. Data: 2010-07-28 08:46:02
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jul 27, 10:07 pm, Andgro <b...@a...com> wrote:

    > tym bardziej kamera, to tylko Sony. Wiem z autopsji.

    Tylko pod warunkiem, że się od sprzętu nie oczekuje niczego poza
    trybem auto, nie musi być z niczym kompatybilne, a jak już, to tylko z
    innym Sony.
    Wyłączam z tego sprzęt profesjonalny, który cenowo przeciętnego
    zjadacza chleba zabija i niekoniecznie jest bezkonkurencyjny w swojej
    klasie...

    Marek

  • 15. Data: 2010-07-28 16:42:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > Wyłączam z tego sprzęt profesjonalny, który cenowo przeciętnego
    > zjadacza chleba zabija i niekoniecznie jest bezkonkurencyjny

    Komentarze typu "jak telewizor to tylko Sony" przypominają mi
    dawne czasy gdy ludzie oceniali klisze fotograficzne i doradzali
    "jak klisza to tylko Kodak!". Tymczasem ktoś kto się znał dobrze
    na fotografii nie zwalał 100% na kliszę i robił dobre zdjęcia czy
    to była klisza od Kodaka czy Fuji czy inne BASF czy nawet ORWO ;-)

    Więc zapytuję ponownie - w czym Sony jest lepszy od innych marek?
    Lepsza matryca? Lepszy procesor video obrabiający obraz nie-HD
    przygotowując go do wyświetlenia na matrycy HD? W czym jest lepszy?

  • 16. Data: 2010-07-28 17:18:23
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Więc zapytuję ponownie - w czym Sony jest lepszy od innych marek?
    > Lepsza matryca? Lepszy procesor video obrabiający obraz nie-HD
    > przygotowując go do wyświetlenia na matrycy HD? W czym jest lepszy?

    Tak na poważnie - oczywiście to bzdura jest że Sony to zawsze super a
    inna marka to zawsze źle.
    Każda marka ma wady, szukajac tv przez kilka tygodni dobitnie sie o
    tym przekonałem.
    tak w uproszczeniu odnosnie plazm:
    -samsung - buczy :(:(:(
    -panasonic - brzydki design, drogi niemiłosiernie, zacofane "fiuczery"
    np nie czyta HD z usb i DLNA a posiada je tylko w najwyższych
    modelach.
    -LG- straszne lustra, bardzo odbijają jakiekolwiek światło a nawet
    jasne sciany w pokoju :/

  • 17. Data: 2010-07-28 20:21:54
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 28/07/2010 17:42, Pszemol wrote:
    > Komentarze typu "jak telewizor to tylko Sony" przypominają mi
    > dawne czasy gdy ludzie oceniali klisze fotograficzne i doradzali
    > "jak klisza to tylko Kodak!".

    I maja racje! (bo kolega te klisze zaprojektowal ;-) )
    Co ciekawsze - duze sukcesy odnosza w tym daltonisci. Podejrzewam ze
    chodzi o to, iz oni _musza_ opierac sie na wynikach pomiarow, bo po
    prostu nie widza roznicy.

> [...]

    > Lepsza matryca? Lepszy procesor video obrabiający obraz nie-HD
    > przygotowując go do wyświetlenia na matrycy HD? W czym jest lepszy?

    TV nie wiem, ale kamera czy kino domowe to jednak Sony. Prosze, nie
    pytaj czemu ;-)

    --
    Jerry1111

  • 18. Data: 2010-07-28 20:25:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BearBag" <c...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > modelach.
    > -LG- straszne lustra, bardzo odbijają jakiekolwiek światło a nawet

    A Sony w ogóle robi jakieś plazmy?
    Któreś z tych producentów chyba specjalizują się wyłącznie w LCD...

  • 19. Data: 2010-07-28 22:22:32
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Nazywa się to-to Gericom i zetknąłem się z tym pierwszy raz podczas
    zakupu. Kupiłem, bo było tanio (wówczas ok 6000zł). Potem jedyne co się
    dowiedziałem o tej firmie, to ze jest to bodaj szwajcarski składacz
    laptopów. I rzeczywiście kiedyś potem spotkałem laptopa pod marką Gericom.
    Matrycę ten TV ma bardzo dobrą jeśli chodzi o kolory i antyrefleks.
    Praca jest bezgłośna, pobór prądu niewygórowany. Tyle mogę rzec.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

  • 20. Data: 2010-07-28 22:31:52
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Kiedyś chyba przez godzinę oglądałem w sklepie ścianę telewizorów LCD, i
    Sony to były jedyne, których obraz byłem w stanie zaakceptować, gdybym
    musiał z jakichś powodów zamiast plazmy kupić sobie LCD.
    W erze CRT miałem różne TV, ale naljepsze jakie miałem to były
    trinitrony Sony. Jasność nie do pobicia, świetny kontrast.
    Natomiast w kwestii kamer, to wszystkie jakie miałem w rękach inne niż
    Sony, były ze 2 lata świetlne za Sony, porównując sprzęty zbliżonej
    klasy oczywiście. W skrócie można powiedzieć, że w zasadzie pod każdym
    względem.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki