  • 61. Data: 2016-08-27 20:17:01
    Temat: Re: dwa windowsy
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Przemysław Ryk <p...@g...com> Wrote in message:

    > Ale po cholerę Ci jakiś bootloader? Zrozum - wirtualizacja pozwala Ci to
    > zrobić tak jak byś miał 5 osobnych komputerów i na każdym inny system. Jedna
    > wirtualna maszyna, jeden system.

    Rozumiem, ale czy Kolega rozumie?
    Chodzi o PRZENIESIENIE partycji z już dawno zainstalowanym
    Windowsem do maszyny wirtualnej. W tej chwili Windows ten jest
    na dysku logicznym i jest startowany bootloader'em znajdującym
    się na INNEJ partycji - partycji PODSTAWOWEJ (ponieważ tylko
    takie można mieć jako AKTYWNE - czyli na tylko takich może
    siedzieć bootloader).
    Jeżeli teraz przenoszę partycję tę z Windowsem do maszyny
    wirtualnej to ona "startuje" tenże Windows z komunikatem "no
    bootable media" - ponieważ na tym dysku logicznym nie było
    bootloader'a.

    Po przeniesieniu tej partycji /dysku logicznego do maszyny
    wirtualnej stała/stał się partycja podstawową, a właściwie jednym
    JEDYNYM DYSKIEM i musi mieć jakiś bootloader który przekazałby
    sterowanie do Windows, ntldr

    Jak go dodać?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 62. Data: 2016-08-27 20:51:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Osobiscie potestowalem, przekonalem sie ze dziala i wole uzywac dyskow
    > lokalnych. Tak jest wydajniej.

    Zwłaszcza lokalny SSD tylko dla maszyn wirualnych. (u mnie na VMWare
    Workstation śmigają jak realne systemy).

    --
    marfi

  • 63. Data: 2016-08-27 20:57:16
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2016-08-27 o 18:31, Yerine Ictimai pisze:

    > Jedynie Linuksy ;)
    > Ale jedynie 32 bitowe? Ponieważ, przynajmniej wersja linuksowa
    > VirtualBox'a, pozwala jedynie instalować systemy 32-bitowe jak
    > widzę, a wersja na Windows?

    https://www.virtualbox.org/manual/ch03.html#intro-64
    bitguests

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 64. Data: 2016-08-27 20:58:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <i...@y...ru> napisał w wiadomości
    > A) czy można, zamiast instalowania, skopiować partycję z JUŻ
    > zainstalowanym XP ( i pieczołowicie skonfigurowanym,
    > stuningowanym, dopieszczonym)?

    Z XP mi się nie udało natomiast bez problemu udał się taki myk dla W8.1 z
    użyciem Terabyte IfW oraz VMWare Workstation 12 :
    - backup W8.1 (z laptopa)
    - odtworzenie na dysk wirtualny (VHD) na stacjonarnym
    - uruchomienie VHD jako maszyny wirtualnej VMWare

    --
    marfi

  • 65. Data: 2016-08-27 21:02:15
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > OS-y instalowane na wirtualce działają wyczuwalnie wolniej. I nierzadko
    > nie mają wszystkich funkcjonalności (np. kłopoty z rozdzielczością).

    Nie zauważyłem takich problemów (VMware Workstation 12) -wszystkie VHD na
    SSD 840 Samsunga.

    --
    marfi

  • 66. Data: 2016-08-27 21:05:03
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ...Wirtualizacja to przyszłość.

    Teraźniejszość i przeszłość - używam od czasów Visty,.

    --
    marfi

  • 67. Data: 2016-08-27 21:12:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > ...wirtualki na klasycznym dysku.

    Tak miałem kiedyś (wirtualki na WD Black) ale po przejściu na SSD
    przeżyłem swego rodzaju szok.
    Polecam.

    PS: System W8.1 na SSD Intel, i7/16GB, wirtualki Samsung 840.

    --
    marfi

  • 68. Data: 2016-08-27 21:17:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nppvgg$a88$4@node2.news.atman.pl...
    > P.S.
    > macie dobrą sprawdzoną instalkę Windows 10 PL x64?
    > lubię wersje z netu, z zasady...

    Jeżeli nie macie platformowe głupki dostępu do google to i tak nie
    pobierzecie tego obrazu ale próbujcie:
    https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/wi
    ndows10

    --
    marfi

  • 69. Data: 2016-08-28 12:59:34
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/08/2016 07:51, marfi wrote:
    > Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zwłaszcza lokalny SSD tylko dla maszyn wirualnych. (u mnie na VMWare
    > Workstation śmigają jak realne systemy).

    No ja mam na RAID0 SSD a ktos tu kiedys na grupie pisal ze ma
    zainstalowane PCIe SSD z czterokrotnie szybszym transferem niz moj RAID. :)

  • 70. Data: 2016-08-28 14:02:37
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pie....sz.
    Zmierzmy stoperem, ile czasu zajmuje przeniesienie z sypialni do salonu laptopa, a
    ile Twojego desktopa i kto się bardziej zmęczy.
    ;-)

    -----