  • 21. Data: 2019-02-10 14:40:35
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 12:59:59 +0000, Budzik wrote:
    > Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

    > W którym niankami byłby zakonnice! I jedna z nich w ciazy!

    ...z trojaczkami.

    Mateusz

  • 22. Data: 2019-02-10 14:47:56
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-10 13:39, Shrek wrote:

    > Policja nie jest (znaczy jest, ale nie powinna być) też od jebania
    > obywateli - choć z waszego punktu widzenia też różnie bywa;)
    >
    > A co do policjantów, to akurat ci z drogówki zwykle są kulturalni ...

    No nie. Przypadków kiedy oni mie się przedstawili jak kulturalni ludzie
    to ja jakoś nie kojarzę.

  • 23. Data: 2019-02-10 14:53:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2019 o 14:47, kk pisze:

    > No nie. Przypadków kiedy oni mie się przedstawili jak kulturalni ludzie
    > to ja jakoś nie kojarzę.

    Mnie się zawsze przedstawiają.

    Shrek

  • 24. Data: 2019-02-10 16:34:01
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 10/02/2019 13:40, Mateusz Viste wrote:

    > ...z trojaczkami.

    A każdy z trojaczków miałby innego ojca.

    --
    MF

  • 26. Data: 2019-02-10 16:51:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Policja nie jest (znaczy jest, ale nie powinna być) też od jebania
    > obywateli - choć z waszego punktu widzenia też różnie bywa;)
    >
    > A co do policjantów, to akurat ci z drogówki zwykle są kulturalni i
    > profesjonalni. Choć jak wszędzie możesz trafić na mendę (albo na
    > akcję "bezpieczny "X" - jeśli jesteś "X" to masz powody się wtedy
    > kulsona "chcacego twojego dobra" unikać, żeby się owym dobrem nie
    > dzielić;)

    Ja trafiam pol na pol - polowa normalnych zyciowych ludzi, ktorzy nawet
    jak cos jest nie ten teges to przyłozą do tego odpowiednia miare, druga
    połowa słuzbistów ktorzy najchetniej zabraliby ci dowód za nieodpowiednia
    ilosc mrugniec kierunkowskazu na minute.

    Lata temu miałem taka przygode - wracałem z trasy, miałem ostatni punkt
    do załatwienia i powrot do domu. zatrzymali mnie 2km od tego punktu za
    przepalone swiatło. Zdarza sie, zarowki sie przepalaja, choc sprawadzam
    oswietlenie naprawde czesto.
    Niestety auto było takie ze wymiana zarówki to sporo pracy bo trzeba było
    cały przód rozebrać.
    Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke jak
    tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.

    Uparli sie, musiałem przy nich wymienic zarówke, oczywiscie na miejsce
    nie zdazyłem, musiałem przenocowac tam i wracac dzien pozniej. Komu i w
    czym to pomogło - to wiedza tylko oni...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 25. Data: 2019-02-10 16:51:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Kolega musiał chyba trafić przypadkiem do kabaretu :) Policja nie
    > jest od tego żeby żartować i argumentować.

    ROTFL
    nigdy nie rozmawiałes normalnie z policjantem?

    > A czy taśma miała stosowną homologację drogową? Jeśli tak, to
    > faktycznie nadgorliwie panowie postąpili.

    ROTFL
    wiara w homologacje wszystkiego jest fantastyczna.

    najlepiej jak homologowali iskry jako posiadajace mozliwosc utrwalania
    obrazu :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 27. Data: 2019-02-10 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

    > A każdy z trojaczków miałby innego ojca.

    ojca-biskupa lub ojca-dyrektora...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 28. Data: 2019-02-10 17:17:40
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 15:51:51 +0000, Budzik wrote:
    > ROTFL wiara w homologacje wszystkiego jest fantastyczna.

    Tu nie chodzi o wiarę, a o przepisy i bezpieczeństwo na drogach.
    Policjant z drogówki nie ma wykształcenia ani wiedzy pozwalającej
    stwierdzić czy twoja w domu obtaśmowana lampa nie zabije kogoś.

    Mateusz

  • 29. Data: 2019-02-10 17:18:07
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 10 Feb 2019 15:51:51 +0000, Budzik wrote:
    > Tłumacze im, ze jade 2km, załatwiam sprawe i zaraz wymienie zarówke jak
    > tylko to zrobie, inaczej będe musiał tu nocowac.

    Problem w tym, że każden jeden tak właśnie kręci :)

    > Uparli sie, musiałem przy nich wymienic zarówke, oczywiscie na miejsce
    > nie zdazyłem, musiałem przenocowac tam i wracac dzien pozniej. Komu i w
    > czym to pomogło - to wiedza tylko oni...

    No ale żarówkę wymieniłeś, więc sukces. A tak pewno jeździłbyś jeszcze
    miesiącami bez jednego oka :)

    Mateusz

  • 30. Data: 2019-02-10 17:49:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2019 o 16:59, Budzik pisze:

    > ojca-biskupa lub ojca-dyrektora...

    I ojca-mateusza;)

    Shrek