    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: f-S na bateriach z W10...
    Date: Tue, 28 Jan 2020 19:23:03 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e2de44d$0$507$6...@n...neostrada.pl

    > Wstawiłem po prostu partycję W10 z Acera -- nawet ruszył,
    > choć w Acerowej rozdzielczości.
    > (zamierzam rzecz jasna zainstalować od nowa 64W10)

    Zainstalowałem 32W10 -- mam 2 GB wolnej RAMki.
    Niby OK, ale...

    - Można wyłączyć toczpad za pomocą FnF6 bodajże, lecz
    spod 32W10 nie można ponownie go włączyć!

    Próbowałem różnych sztuczek, lecz toczpad po prostu
    zniknął z oczu 32W10. Pod WXP włączyłem bez trudu.

    - Nie działa wyłącznik WiFi/BT/UMTS.

    - Za pomocą FnF8 i FnF9 nie można regulować jasności ekranu.
    (można chyba regulować głośność za pomocą: FnF4,FnF5 i FnF6)

    Laptop był qpiony bez WXP -- miał coś, czego nie zbadałem,
    lecz co skopiowałem/zbakapowałem. (może kiedyś odtworzę
    i uruchomię)

    Start 32W10 z Seagate 500 GB 7200 rpm (niedawno reperowanego)
    jest bardzo szybki a sam system pełza nieźle, ale obciążenie
    CPU często sięga 99%.

    Zamierzam zainstalować od nowa 64W10 -- zobaczyć,
    ile zostanie mi RAMek i jak szybko/wolno to pełza.

    > Podmieniłem ogniwa w akumulatorze -- jest problem:
    > infa wskazywane przez NHC:
    > - napięcie 12147 mV (było przedtem ~9 V)
    > - wear level 99% (tyle było)
    > - capacity ... (jw.)
    > - full capacity 111 mWh (jw.)
    > - ładowanie 0 mA
    > lampka od akumulatora miga bardzo rzadko
    > akumulator nie podtrzymuje

    > Co uczynić, by akumulator ruszył?

    Czy można jakoś ożywić sterownik/elektronikę akumulatora?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    AliExpress przysłał kolejny przewód:

    https://pl.aliexpress.com/item/32993170141.html 6,40 pln za 2 metry z mikroUSB

    4 przewody z magnetycznymi końcówkami są wzajemnie kompatybilne.
    (wszystkie 4 końcówki pasują do wszystkich 4 przewodów)

    Tego:
    https://www.aliexpress.com/item/STONEGO-Cable-LED-In
    dicator-USB-Type-C-Cable-Micro-USB-Cable-Adapter-Nyl
    on-Braided-Data-Sync/32807967428.html
    nie otrzymałem i toczę spór o 5,77 pln

    Seller's Proposal: No return & No refund

    Buyer rejected proposal

    Comments: Dear customer, hello. When arrived at destination country, the parcel
    won't update tracking information. We recommend that you contact the
    post office with number 460174938498 to check it. If you haven't receive it after
    contact , please contact us, we will help you. I appreciate the time you have
    taken
    to contact us about your order. Thank you, Best regards.

    Nie warto szukać przewodu, skoro inne ~w tym samym czasie trafiły bezproblemowo
    wprost
    do skrzynki pocztowej -- mowy nie ma o przetrzymywaniu na poczcie tak małej przesyłki
    tak długo, bo małe przesyłki są wrzucane wprost do skrzynki jak zwykłe listy a
    wszelkie
    takie przesyłki po 2 tygodniach są zwracane do nadawcy.