  • Data: 2018-11-19 12:15:11
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7936ae4a-5bd4-48ef-8b74-baf897f9e1df@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 10:20:48 UTC+1 użytkownik Kris
    napisał:

    >Internety piszę że:
    >"kara za brak polisy OC ulega przedawnieniu. Ma to miejsce wraz z
    >upływem 3 lat od dnia kontroli posiadania polisy, nie później jednak
    >niż z upływem 3 lat od ostatniego >dnia roku kalendarzowego, w którym
    >nie spełniono obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia
    >OC"
    >Czyli dobrze rozumiem że się moje przestępstwo przedawniło?

    Nie calkiem ... a dowod zlomowania/wyrejestrowania masz ?
    To masz pojazd i nie potrafisz okazac polisy :-)

    Zarty zartami, ale dawno temu spotykam kogos w urzedzie
    "panie, samochod sprzedalem tak dawno temu, ze nawet nie pamietam
    kiedy.
    Ani komu, ani gdzie umowa lezy.
    A teraz urzad mnie sciga za zalegly podatek drogowy".

    Podatku juz nie bylo, ale urzad mogl scigac do 5/6 lat wstecz :-)

    Wiec moze czas sie zainteresowac i wyprostowac ... albo g* nie ruszac,
    bo zacznie smierdziec :-)

    J.