  • 21. Data: 2011-10-28 17:03:14
    Temat: Re: fikuśnie zagięta tablica....
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-28 08:38, Jasio pisze:
    > marider<2...@g...pl> napisała rzekomo
    >
    > Wniosek: "Nie umiesz wyciagac wnioskow". I niepotrzebnie sie tym chwalisz.
    > A moze wystarczylo kliknac w te linki.

    Jasiek, klikalem. Moze sam masz problem z oczami, mozgiem (o ile masz
    cos tam wiecej poza ekranem monitora), kojarzeniem faktow i logika?

    Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki
    zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie
    slyszalem):

    > Ze kierunki byly zintegrowane z mocowaniem tablicy. I jak ono, to mocowanie,
    > pynklo i sie przesunylo pod zadupek, to kierunki mogli odpasc.
    > O ile to ten sam motur, bo po przodzie ciezko poznac.

    Detektyw sie znalazl. Zatrudnij sie w Onecie czy Fuck'cie to za Twoje
    genialne spostrzezenia moze Ci placic beda bo ssiesz swoje teorie rownie
    dobrze jak redaktory. Buhahahaha.....

    PS: tez was bawi ten koles? :D
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 22. Data: 2011-10-28 17:38:28
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    marider pisze:

    > Jasiek, klikalem. Moze sam masz problem z oczami, mozgiem (o ile masz
    > cos tam wiecej poza ekranem monitora), kojarzeniem faktow i logika?

    jednak moze idz do okulisty, z takim wzrokiem nie powinienes jezdzic.

    > Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki
    > zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie
    > slyszalem):

    http://photos04.otomoto.pl/photos/original/M2/49/49/
    M2494935_7.jpg
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2011-10-28 17:51:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jasiek, klikalem. Moze sam masz problem z oczami, mozgiem (o ile
    > masz cos tam wiecej poza ekranem monitora), kojarzeniem faktow i
    > logika?

    No, cos tam jeszcze pod czaszka mam. Ale dziekuje za zainteresowanie.
    Wydawalo mi sie, ze linki podane jak na tacy. Ale dla Ciebie ponizej
    wklejam jeszcze raz.

    > Pochwal sie i oswiec ludzi gdzie w jakim moto widziales kierunki
    > zintegrowane z mocowaniem tablicy (bo ja o takim cudzie jeszcze nie
    > slyszalem):

    Moze nie jestem na biezaco z najnowszymi cudami japonskiej techniki,
    ale zdjecia cyfrowe wraz z publikowaniem w internecie nie sa mi obce:
    http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/13853
    7/jaroslaw_walesa_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

    O, nawet tu jest jeszcze jedno:
    http://www.twobros.com/Exhaust/Honda/2010_Hon_CBR100
    0RR_angle-SO.jpg

    O, a tu w Buellu:
    http://www.pashnit.com/pics/bikes/Buell/Ulysses/pres
    s/press-photo-5-rear-530.jpg

    Szukac dalej?

    > Detektyw sie znalazl. Zatrudnij sie w Onecie czy Fuck'cie to za
    > Twoje genialne spostrzezenia moze Ci placic beda bo ssiesz swoje
    > teorie rownie dobrze jak redaktory. Buhahahaha.....

    Dobra, chyba powinienem, moze bym tam zostal moderatorem foruma?
    Chcialbym sie tylko upewnic.

    Honda cbr 100 rr nie ma mocowania kierunkow zintegrowanego z
    mocowaniem tablicy.
    Tak?

    Ten kawalek plastiku byc moze na wyrost nazwalem mocowaniem tablicy,
    ale skoro ona jest do niego przymocowana...

    > PS: tez was bawi ten koles? :D

    No, z wzajemnoscia.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 24. Data: 2011-10-28 19:09:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-28 19:51, Jasio pisze:

    > O, a tu w Buellu:
    > http://www.pashnit.com/pics/bikes/Buell/Ulysses/pres
    s/press-photo-5-rear-530.jpg

    > Szukac dalej?

    Daj se spokoj. Nie da sie.
    BTW. Fajne te Dunlopy D616 ze zdjecia. Szkoda ze w Europie praktycznie
    nie do dostania.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 25. Data: 2011-10-28 23:51:56
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-28 19:38, Arni pisze:

    > jednak moze idz do okulisty, z takim wzrokiem nie powinienes jezdzic.

    Ehe, probowala mi to wmowic kilka lat temu jedna pieprznieta biurwa tj.
    pani doktór. Skonczylo sie na badaniach w Wojskowym Instytucie Medycyny
    Lotniczej w Warszawie (osrodek odwolawczy) gdzie jej widzimisie dostalo
    ostro po piz... Za badania oczywiscie Wojewodzki Osrodek Medycyny Pracy
    (znaczy debile) kasy nie zwrocilo, ani za zmarnowany czas i pieniadze.
    Czytaj zjebana Polska i bzdurne przepisy po raz kolejny.

    > http://photos04.otomoto.pl/photos/original/M2/49/49/
    M2494935_7.jpg

    Arni, to nie sa zintegrowane z niczym kierunkowskazy tylko oryginalne
    kierunkowskazy ZAMONTOWANE w oryginalnym mocowaniu tablicy
    rejestracyjnej i jej podswietlenia. Czy Wy kiedykowliek widzieliscie
    wogole z bliska CBR 1000RR z 2008 roku i nowsze? Napiszcie do Walesy,
    moze Wam odpisze co mial tam wstawione... Jutro Wam zrobie dokladniejsze
    zdjecia jak to DOKLADNIE wyglada w stock'u.

    Z Jaskiem "dyskutowac" mi sie nie chce. Za cienki jest bolek.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 26. Data: 2011-10-29 08:03:18
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    marider pisze:

    M2494935_7.jpg

    > Arni, to nie sa zintegrowane z niczym kierunkowskazy tylko oryginalne
    > kierunkowskazy ZAMONTOWANE w oryginalnym mocowaniu tablicy
    > rejestracyjnej i jej podswietlenia.

    no dobrze, w koncu to zobaczyles.

    teraz powiedz czy na podlinkowanym przez Luka widzisz podobne?

    jesli nie to nie mam wiecej pytan.

    jesli tak to idziemy dalej.

    teraz idz do pierwszego zdania w zostawionym przeze mnie cytacie. Ty to
    napisałeś?

    jesli nie to nie mam wiecej pytan.

    jesli tak to idziemy dalej.

    nie bede sie kłocił czy przykręcenie kierunkowskazów do wspornika
    tablicy czyni je zintegrowanymi z nim czy nie. Czy wspornik
    kierunkowskazu musi miec max iles tam długosci aby pozostał zintegrowany
    z mocowaniem tablicy czy nie. Czy musi byc odlany jako jeden element z
    mocwaniem tablicy czy moze byc dokrecany. Dyskusja jest akademicka. Dla
    mnie cos co jest na wspólnym wsporniku z innym elementem a nawet jest do
    tego czegos nna tym wsporniku przykręcone (a nie do samego wspornika) to
    jest z tym elementem zintegrowane. Cienkim patyczkiem ale jest.

    Cytuje Ciebie:
    "zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo hotbodies ani
    ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest nieprzepisowa.."

    oraz "Wniosek - "Sa rowni i rowniejsi" "

    no i teraz mozesz odszczekac jak wlasti albo nie.

  • 27. Data: 2011-10-29 09:07:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 10:03, Arni pisze:

    > Cytuje Ciebie:
    > "zastanawiam gdzie sie podzialy kierunkowskazy z tylu bo hotbodies ani
    > ermaxa tam nie widze a zintegrowana lampa jest nieprzepisowa.."

    Kolega Marider twierdzi tez ze kierunki zintegrowane z lampa nie sa legalne.

    http://www.motorrad-technik-maass.de/mtmpic.php?t=p&
    p=1487_055

    Pojawia sie wiec pytanie czy ta lampa jest zintegrowana z kierunkami czy
    nie. Bo na pewno jest legalna, pochodzi z Hondy CBF i ma homologacje.

  • 28. Data: 2011-10-29 10:47:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kolega Marider twierdzi tez ze kierunki zintegrowane z lampa nie sa
    > legalne.
    > http://www.motorrad-technik-maass.de/mtmpic.php?t=p&
    p=1487_055

    wydaje mi się, że nie ma racji, bo oto mój sprzęt
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/17750.Honda

    kupiony w PL i jak widac ma homologację

  • 29. Data: 2011-10-29 10:49:35
    Temat: Re: fiku?nie zagi?ta tablica....
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 12:47, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Kuczu"<q...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    p=1487_055

    > wydaje mi si?, ?e nie ma racji, bo oto m?j sprz?t
    > http://moto.arbiter.pl/zdjecie/17750.Honda
    >
    > kupiony w PL i jak widac ma homologacj?

    My tu, hmmm, rozmawiamy o motocyklach.

  • 30. Data: 2011-10-29 14:29:01
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-29 11:07, Kuczu pisze:
    > W dniu 2011-10-29 10:03, Arni pisze:

    http://motoaus.com/images/stories/honda2008/2008-cbr
    1000rr-tail.jpg

> [...]
    >
    > Pojawia sie wiec pytanie czy ta lampa jest zintegrowana z kierunkami czy
    > nie. Bo na pewno jest legalna, pochodzi z Hondy CBF i ma homologacje.

    Kuczu, Arni, Adas, Jasio i inni ktorzy w sportach nie siedza czy nie
    widzieli zintegrowanej lampy na wlasne oczy - w przypadku CBR 1000RR
    SC59 (tzw. "osiol, rok 2008 w gore) wyglada to tak i na bank nie ma
    homologacji (jakby to mialo znaczenie ;D ):

    http://tinyurl.com/6bza7bw

    Jesli mamy sie doczepic tematu, to wezcie przepisy w reke i poczytajcie
    o odleglosci kierunkowskazow w jednosladzie. A nie podjezdzacie z
    lampkami od jakis skuterow...

    Zeby nie bytlo ze jestem przeciw takim bajerom, to mialem podobne tylne
    lampy z Clear Alternatives w moich poprzednich 3xR1 i R6 ale poniewaz w
    07 R1 slabo widoczna byla w pelnym sloncu i sie to zlewa wiec w nowszej
    R1ce juz tego nie montowalem co pi razy drzwi wygladaloby podobnie (sa
    rozne firmy z czego czolowka to Custom LED Blaster-X na dzien
    dzisiejszy): http://www.youtube.com/watch?v=AqivcHXa9tA&feature=r
    elated .

    I o takich lampach zintegrowanych ja tu pisze a nie o o oryginalnej
    lopacie pod blache czy wykladce pod ogon z Ermaxa z wbudowanymi
    kierunkami typu: http://www.1cruiser.com/cartimages/323_sub_4.jpg . Na
    przyklad.

    "Ciesze sie ze moglem pomoc" ;)

    Pzdr
    PS: pozniej Ci Arni odpisze, teraz mam co innego do roboty :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki