  • Data: 2014-01-05 17:07:59
    Temat: Re: gdzie kupić pewne, oryginalne żarniki xenonowe
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-05 14:34, Albercik pisze:

    > właśnie jakieś 3..4 lata temu jakiś koleś mi wyjechał i skasował
    > cały przód - reflektory miałem funkiel nówki oryginały na koszt Jego
    > OC, palniki też.

    Co do palników nie masz pewności czy wsadzili oryginalne.

    Ja ciągnę ponad pięć lat na philipsach kupionych w Niemczech i śladu
    zużycia nie ma. Tylko odbłyśniki regenerowałem.
    Trudno mi w to uwierzyć że palniki oryginalne 4300K siadają po 3-4
    latach. Albo coś z napięciami lub przetwornicą jest nie tak.

    Ja bym celował w Osramy lub GM. Znikomy procent że trafisz podróbki na
    allegro. Koleś taryfiarz na GM już tez kilka lat pomyka i pala jak nówki.

    A na marginesie. Kupując w sklepie Philipsy, oglądaj je dokładnie bo i w
    sklepie bywają podróby. Palnik palnikowi nie równy. Od napisów, po
    zadymienie bańki szklanej.
    W necie mnóstwo jest materiału jak je rozróżnić.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm