  • Data: 2018-11-12 12:34:38
    Temat: Re: gdzie kupujecie olej?
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-11-2018 o 11:35, Bolko pisze:

    > zaczyna się
    > jak się wejdzie na jakieś forum to jaki wątek ma najwięcej odpowiedzi
    > o oleju
    >
    > Ja od jakiegoś czasu jestem na kupnie samochodu i z racji tego
    > łażę po różnych forach
    > Motul i Castrol rządzą znaczy najczęściej się je wymienia

    Pytanie tylko czy ma to jakiekolwiek przełożenie na faktyczną jakość.
    A nie tylko na promowanie tego typu opinii przez sprzedawców.

    99,99% ludzi gadających o olejach w internetach, nie ma zielonego
    pojęcia, jak się przekłada dany olej na cokolwiek w silniku, ani nie ma
    jak tego sprawdzić.

    Więc jedyne co mogą, to powtarzać gdzieś zasłyszane teksty, na zasadzie
    "jedna baba drugiej babie...".