  • Data: 2017-12-04 16:45:55
    Temat: Re: gioś
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-04 o 16:05, jacek pozniak pisze:

    > To chyba nie ma znaczenia z jaką podpiszesz.
    > Jest obowiązek posiadania numeru i składania sprawozdań o ilości i masie i
    > tyle.
    >
    > Ja za to jestem ciekawy czy można składać sprawozdania z pominięciem takiej
    > firmy i z czym to się wiąże.
    >
    > Bo w głębi to czuję się trochę jak frajer, który płaci (fakt, że nie są to
    > kosmiczne pieniądze), nie wiadomo za co.

    Mogę być nieprecyzyjny bo stary temat. W dyrektywie/ustawie jest według
    mnie wyraźnie napisane, że umowę trzeba mieć z tyloma zakładami
    recyklingu aby miały one wystarczającą zdolność do przetworzenia twojego
    zużytego sprzętu (alternatywą jest chyba umowa z organizacją odzysku).
    Ponieważ nasze produkty (kontrola dostępu) są instalowane na bardzo
    długo, a zużyty sprzęt liczył się od 2006 więc przez wiele lat mieliśmy
    0 kg zużytego sprzętu.
    Moja logika mówi, że aby przetworzyć 0 kg potrzeba 0 zakładów i tak
    przekazałem koledze, że dopóki ma 0 to nie musi mieć umowy.
    Podczas kontroli dowiedzieliśmy się, że interpretacja Gioś jest inna -
    do przetworzenia 0 kg potrzebny jest co najmniej jeden zakład.
    Nie wiem co na to jej wysokość - Królowa Nauk, ale my jakąś tam karę
    zapłaciliśmy i od tamtej pory umowę mamy.
    P.G.