  • Data: 2017-12-04 17:07:45
    Temat: Re: gioś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p03qjl$65h$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >Mogę być nieprecyzyjny bo stary temat. W dyrektywie/ustawie jest
    >według mnie wyraźnie napisane, że umowę trzeba mieć z tyloma
    >zakładami recyklingu aby miały one wystarczającą zdolność do
    >przetworzenia twojego zużytego sprzętu (alternatywą jest chyba umowa
    >z organizacją odzysku). Ponieważ nasze produkty (kontrola dostępu) są
    >instalowane na bardzo długo, a zużyty sprzęt liczył się od 2006 więc
    >przez wiele lat mieliśmy 0 kg zużytego sprzętu.
    >Moja logika mówi, że aby przetworzyć 0 kg potrzeba 0 zakładów i tak
    >przekazałem koledze, że dopóki ma 0 to nie musi mieć umowy.
> [...]

    No, jesli trzeba miec umowe, to Krolową Nauk źle stosujesz.

    Nie znam Królowej Przepisow tak dokladnie ... ale gdyby klient
    zechcial wasz sprzet wyrzucic - musi zwrocic do Was, czy gdziekolwiek,
    czy do umowionej organizacji ?
    Bo moze tu sie kryje kolejny haczyk - zero czy wiecej - klientowi
    trzeba podac uzgodniony zaklad.

    J.