-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Chris <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: gwarancja na dyski twarde
Date: Tue, 9 Aug 2016 09:02:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 67
Message-ID: <nobv7a$3ie$1@node2.news.atman.pl>
References: <nmshb9$v7c$1@node2.news.atman.pl> <nmtim5$lds$1@node1.news.atman.pl>
<1...@m...przemekryk.no-ip.info>
<no1l1f$7vf$1@node2.news.atman.pl>
<f...@m...przemekryk.no-ip.info>
<no1qth$s6t$1@node1.news.atman.pl>
<1...@m...przemekryk.no-ip.info>
<no2lbg$o2n$1@node1.news.atman.pl>
<1...@m...przemekryk.no-ip.info>
<no4l33$4kl$1@node2.news.atman.pl> <no4mlq$oln$1@node1.news.atman.pl>
<no510i$gbe$1@node2.news.atman.pl> <no6r59$sqt$1@node1.news.atman.pl>
<no9aio$bo2$1@node1.news.atman.pl> <no9df0$kq4$1@node2.news.atman.pl>
<no9hek$oda$1@node2.news.atman.pl> <no9t0n$45f$1@node2.news.atman.pl>
<no9tnt$vi0$1@node1.news.atman.pl> <noaiga$l40$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1470726186 3662 194.56.211.10 (9 Aug 2016 07:03:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2016 07:03:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
In-Reply-To: <noaiga$l40$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1250203
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-08-08 o 20:20, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:
>
>>>>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
>>>>>>>>> taniości
>>>>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie
>>>>>>>>> przedłużają
>>>>>>>>> gwarancji.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis
>>>>>>>> ale po
>>>>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>>>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>>>>>>
>>>>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
>>>>>>> rękę.
>>>>>>
>>>>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
>>>>>> tylko zwrot kasy.
>>>>>>
>>>>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
>>>>
>>>> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
>>>>
>>> Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
>>> Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
>>
>> I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
>> przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
>> wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
>> refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
>> Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
>> wysyłkę bezpośrednią do siebie.
>> Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
>> znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
>> dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
>> firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.
>>
> Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
> mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
> w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.
W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
wymianie)
> A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)
Do DE :)
WD - https://westerndigital.secure.force.com/ind/?lang=en (coś
zmienili bo kiedyś strona wyglądała min. inaczej)
Seagate -
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
alidation.jsp?form=0
HGST - http://www.hgst.com/support/hard-drive-support
> w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.
Ja tam kupuję i ZAWSZE mam wymieniany na nowy a nie refubrished.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.16 13:00 Budzik
- 09.08.16 13:02 Chris
- 10.08.16 20:00 Budzik
- 10.08.16 22:53 ąćęłńóśźż
- 10.08.16 23:10 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- VMWare :)
- Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- nowe programy wolniej rysują okna
- Drukara laserowa
- MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- Na tej Chmurce uciekły mi 2 posty
- Jakiś Volume
- Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- wymiana ekranu w laptopie
- Re: Głośniki
- Re: Głośniki
- Fwd: Re: Głośniki
- Re: Głośniki
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=