    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [gwk] lakier samochodowy w sprayu z dopasowaniem koloru
    Date: Thu, 15 Sep 2011 11:24:46 +0200

    Dnia 2011-09-15 06:52, *Shrek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ot ja już bez futa, to samo pytanie w Warszawie. Kluczowe jest na
    > podstawie oględzin, nie kodu, bo samochód swoje lata już ma i nowy
    > lakier po prostu ma inny odcień.

    Niektóre dobre sklepy z lakierami (np. Standox, Spies-Hecker) mają
    czasem X-Rite lub odpowiednik i mogą na podstawie pomiaru i bazy kolorów
    w takich sytuacjach pomóc. Czasem wystarczy po prostu baza kolorów i
    doświadczony pracownik :) - podzwoń.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)