  • 31. Data: 2005-05-23 18:07:03
    Temat: Re: hosting
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Antoń <k...@w...unitron.lublin.pl> wrote:

    > Dobra - Twoja odpowiedź jest gówno warta - a wszyscy zainteresowani
    > i tak wiedzą o co chodzi... tylko nikt do tej pory nie mówił tego
    > głośno. Taki niby doktor - a kłamie, wstyd.. co za wstyd.

    Czy mógłbyś już łaskawie zabrać swoje grabki oraz łopatkę i iść do innej
    piaskownicy?
    Podejrzewam, że nie jestem jedynym, którego nie interesują Twoje prywatne
    wojenki z taką czy inną instytucją/firmą.
    Szczególnie jeśli swoje zdanie przekazujesz w taki chamski sposób.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 32. Data: 2005-05-23 18:19:06
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    > wojenki z taką czy inną instytucją/firmą.
    > Szczególnie jeśli swoje zdanie przekazujesz w taki chamski sposób.

    Chodzi mi o to, że jak ktoś poleca swoje usługi w tym miejscy - to powinien
    podawać wszystkie informacje - Ja je tylko uzupełniłem. Może forma nie jest
    najlepsza, ale jak ktoś chce - to przekaz wydobędzie. :-)

    --
    Krzysztof Antoń

  • 33. Data: 2005-05-23 18:32:04
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Krzysztof Antoń pisze:

    > Chodzi mi o to, że jak ktoś poleca swoje usługi w tym miejscy - to
    > powinien podawać wszystkie informacje - Ja je tylko uzupełniłem. Może
    > forma nie jest najlepsza, ale jak ktoś chce - to przekaz wydobędzie. :-)

    To mogłeś od razu napisać co jest z nimi nie tak, zamiast zaczynać od
    wyzywania od kretynów etc...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 34. Data: 2005-05-23 18:40:54
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Neas wrote:

    > To mogłeś od razu napisać co jest z nimi nie tak, zamiast zaczynać od
    > wyzywania od kretynów etc...

    Wybacz - poniosły Mnie emocje.Z resztą na samą myśl o tego rodzaju kretynach
    dostaje białej... jednych denerwuje jak ktoś ich wyzywa od debili - a mnie
    denerwuje jak taki palant prosi o kwitek z pieczątką! Przecież jest XXIwiek
    zdawało by się, że dawno powinniśmy odłozyc na śmietnik historii
    autoryzacje pieczątką - która byle zakład podrabia w 5 minut!

    Po kolejne - koleś jest bardzo nie w porządku. Został nadany na stanowisko i
    się podnieca - że ktoś UCZCIWIE prowadzi firmę, co z tego, że małą. Ważne,
    że uczciwie! Prawda?

    --
    Krzysztof Antoń

  • 35. Data: 2005-05-23 18:57:26
    Od: m...@t...net

> [...]
    > się podnieca - że ktoś UCZCIWIE prowadzi firmę, co z tego, że małą. Ważne,

    nawet jak tnie kable konkurencji i niszczy switche w klatkach obok ?

  • 36. Data: 2005-05-23 19:11:55
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    m...@t...net wrote:
    > nawet jak tnie kable konkurencji i niszczy switche w klatkach obok ?

    Jak sie cokolwiek insynuuje wypadałoby się przedstawić.

    --
    Krzysztof Antoń

  • 37. Data: 2005-05-23 19:40:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Antoń <k...@w...unitron.lublin.pl> wrote:

    > Wybacz - poniosły Mnie emocje.Z resztą na samą myśl o tego rodzaju kretynach

    No kolego kloss z powernetu - nie krępujcie się. Listy eisp już
    zawojowaliści dawno temu swoim chamstwem, to teraz czas na Usenet *sigh*

    > dostaje białej... jednych denerwuje jak ktoś ich wyzywa od debili - a mnie
    > denerwuje jak taki palant prosi o kwitek z pieczątką! Przecież jest XXIwiek

    A prosiłem, żeby grzecznie i żebyś sobie poszedł z tymi swoimi pomyjami
    gdzie indziej, prawda? Nie rozumie? Trudno.

    > Po kolejne - koleś jest bardzo nie w porządku. Został nadany na stanowisko i
    > się podnieca - że ktoś UCZCIWIE prowadzi firmę, co z tego, że małą. Ważne,
    > że uczciwie! Prawda?

    I to w jakim stylu!

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 38. Data: 2005-05-23 20:21:08
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > No kolego kloss z powernetu - nie krępujcie się. Listy eisp już
    > zawojowaliści dawno temu swoim chamstwem, to teraz czas na Usenet *sigh*

    maciuszko, czy ja ciebie pisałem z malej litery? Teraz zaczne! :)
    Chamstwo było dookoła - no ale ty wolisz gładkie teksty a'la kwaśniewski
    niż coś bardziej sensownego z czasem mocniejszym słownictwem...
    Szkoda tylko, że znowu czepiasz się do Mnie a nie do dr bobika.

    > A prosiłem, żeby grzecznie i żebyś sobie poszedł z tymi swoimi pomyjami
    > gdzie indziej, prawda? Nie rozumie? Trudno.

    Jakimi pomyjami? Pomyliło cie całkiem? eh, to chyba przez prace w
    wybiórczej.

    Co ty możesz wiedzieć...

    --
    Krzysztof Antoń

  • 39. Data: 2005-05-23 20:29:28
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    [... jakieś bzdury ...]

    Wiesz co, Przemek, może czas nauczyć się czytać ze zrozumieniem?

    --
    Krzysztof Antoń

  • 40. Data: 2005-05-23 21:08:53
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>