  • Data: 2018-12-02 19:45:06
    Temat: Re: hybrydy i gps
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > efemerydy w miare szybko moga uzyskac z satelitow.

    To jest oczywiste, ale miałem na myśli to, że gotowe moduły nie mogą ich
    uzyskać w inny sposób (opisany w dokumentacji, bo jasne jest, że to są
    dane i że można je tam jakoś przez np. USB albo innego RS232 3V3
    załadować, tak jak ładuje się nowy firmware itp).

    Przynajmniej ja nie pamiętam takiej funkcji w używanych przeze mnie
    modułach. Było ich tylko kilka różnych, więc może są takie, które
    potrafią, nie wiem.

    Jeśli nie można dokonać transferu efemeryd z/do odbiornika GPS, to nie
    można ich zapisywać ani odczytywać z każdej karty.
    --
    Krzysztof Hałasa