  • Data: 2018-02-13 11:17:53
    Temat: Re: hysteria spalinowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 19:51:57 GMT, PiteR napisał(a):
    > Na całą stronę dymiące kominy, facet w masce pgaz i podpis
    > "dowiedz się jak w łatwy sposób możesz zadbać o bezpieczny dom"
    >
    > Ciekaw jestem mocno czy w Polsce A, ludzie już chodzą w maseczkach i co
    > robią jak pan telewizor powie, że buźka smutna i wozduch zły.
    > Nie wychodzą z domów? Oddychają płytko? A może namioty tlenowe stosują
    > jak Majkel?
    > Widzę w narodzie jakąś wielką mobilizację dożyć emerytury hehe ;)

    Moze po prostu medycyna za dobra, coraz slabsze osobniki sie
    reprodukuja. Astmy, alergie ...

    Ja tam we Wroclawiu tego zlego powietrza nie czuje, ale media grzmia,
    ze smog bardzo duzy.
    http://aqicn.org/map/wroclaw/pl/
    126 - jestesmy w obszarze niezdrowym.

    Za mediami nauczycielki w szkolach, albo mamusie przedszkolakow.
    Rzad tez podkreca atmosfere ... a tak naprawde to sie chyba kar z Unii
    boi.

    I tak sie tylko zastanawiam o co tu chodzi, bo zima bardzo lagodna,
    bylo pare dni zimnych ... w nocy to ho ho, chyba -3 bylo ...
    Moze to kwestia pogody i braku wiatru ?

    J.