  • Data: 2018-08-02 10:27:15
    Temat: Re: i3 6100 3,7GHz Warto?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-02 o 08:32, ToMasz pisze:
    > pytasz w tytule czy warto. nie nie warto gdyż to dość wolny procesor.
    > Piszesz  ze nowy, sam procesor kosztuje 500zł, a na allegro możesz kupić
    > za 1000zł cały komputer, z prawie dwa razy szybszym procesorem (i7 3770,
    > i7 2600)
    > ToMasz

    To nic nie zmienia.
    Mam 300 zł i działającego kompa z Pentium G4400.
    Procek ten jest dla mnie trochę za wolny
    a i5 skylake za drogie (ok 700 zł)
    Szukam złotego środka :-)

    PS. Z tego co piszecie to te i3 są raczej używane. W porównaniu do G4400
    będzie szybciej ale dwa razy to raczej NIE.

    Cena 300 zł jest dla mnie atrakcyjna a procesory mają zazwyczaj dwa
    stany DZIAŁA/NIEDZIAŁA :-)