  • Data: 2018-08-02 11:12:26
    Temat: Re: i3 6100 3,7GHz Warto?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak juz OT

    Te oznaczenia i3 i5 i7 to dla Kowalskiego dość dzisiaj mylące są.

    W firmie zakupili mi komputer polizingowy z procesorem i5.
    Łał będzie rakieta :-)
    Jak zacząłem wnikać to to jest stary procesor osiągami porównywalny z
    g4400 który mam w domu.

    Dlatego zacząłem się rozglądać nie za i5 a nowszą generacją i3 skylake
    które potrafią być 2x szybsze od G4400

    i7 2600 faktycznie dwa razy szybszy ale na starej podstawce. ODPADA