  • 11. Data: 2015-10-14 11:50:26
    Temat: Re: jak już o szybach...polerowanie szyb
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu środa, 14 października 2015 11:25:15 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Jak kupisz zamiennik gorszej jakosci to nawet 400pln moze kosztowac.

    Raczej nie, ta szyba w ASO kosztuje 2200 netto. Atermiczna, akustyczna, z
    wprawionymi już mocowaniami pod czujnik deszczu i lusterko wsteczne.

    Fakt, można zamontować zwykłą, ale nie po to się kupuje auto z bajerami, żeby
    później z nich rezygnować, prawda?

    > Ale tak czy inaczej wymiana jest IMHO kiepskim pomysłem.
    > U mnie uszczelka jest zintegrowana z plastikiem pod szybą.
    > No wlasnie. Niby jest ale po wymianie już nie bo szyba przyszła sama a nie z
    > plastikiem. I teraz na łączeniu jest ucięte i bylejak spasowane.
    >
    > A spolerowanie może wyjśc a może nie wyjść. Feler taki że jak gostek zrobi
    > babola to może sie okazać że to nie do uratowania i mimo że nie przeszkadza
    > strasznie ale może wkurzać. Szczególnie jak taki babol jest centralnie na
    > wprost...

    Dlatego też - jak napisałem w pierwszym poście - mało kto się chce podjąć polerowania
    szyby czołowej za pieniądze.

    Dodam jeszcze, że u mnie założeniem przy pierwszej próbie było "stan szyby już i tak
    jest tak gówniany, że najwyżej się wymieni na nową, jeśli coś pójdzie nie tak".

    --
    pozdr
    AA