-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Date: Sat, 1 Oct 2016 00:18:12 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <nsmoba$o22$1@node2.news.atman.pl>
References: <c...@g...com>
<o...@l...harvard.local>
<c...@g...com>
NNTP-Posting-Host: user-94-254-238-59.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1475273898 24642 94.254.238.59 (30 Sep 2016 22:18:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Sep 2016 22:18:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <c...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589386
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-09-30 o 22:31, Zenek Kapelinder pisze:
> Kiedys sto tysiecy na wal nawet w kredensie, podparty tylko na trzech panewkach i
smarowany byle jakim olejem, to bylo niewiele. Jak by teraz silnik ze 125p puscic na
nowoczesnych olejach to wal bylby do szlifu po pol milionie kilometrow.
Tylko taki silnik z kredensa miał z 18KM i z 25Nm z cylindra, obecne
silniki mają po 70KM i po 100Nm z cylindra :) Taka tam skromna różnica ;)
Aczkolwiek zgadzam się że przy obecnej technice i materiałach chcąc
można zrobić silnik, który bez problemu przejechałby 300kkm bez
najmniejszego zużycia ale to się nie opłaca...
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.16 00:35 Zenek Kapelinder
- 01.10.16 06:04 Slawek h
- 01.10.16 14:23 Tomasz Pyra
- 01.10.16 14:50 Zenek Kapelinder
- 01.10.16 18:55 Lewis
- 01.10.16 19:49 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 00:13 Lewis
- 02.10.16 01:34 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 09:35 Lewis
- 02.10.16 10:09 Slawek h
- 02.10.16 10:15 RadoslawF
- 02.10.16 10:43 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 10:57 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 11:34 Adam
- 02.10.16 11:42 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=