  • Data: 2016-10-01 14:23:28
    Temat: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Sep 2016 07:55:55 -0700 (PDT), Slawek h napisał(a):

    > http://ifotos.pl/z/arhsaex/
    > http://ifotos.pl/z/arhsane/
    >

    > Cześć
    > Szukam informacji jak wygląda sprawna panewk po przebiegu 100tys?
    > Wszędzie gdzie spojrzę pokazane są panewki przytarte lub wręcz zatarte. Ale
    ciężko trafic na fotkę sprawnej tzn silnik w dobrym stanie.
    > Czy np te zdjęcia z linków na poczatku sa dobre czy nie. Do uzytku czy szlifu

    Na oko moje panewki wyglądają lepiej.
    Ale tu też taka wątpliwość jak na wygląd wpływa to, że zdjęcie zostało
    zrobione z lampą.
    W dotyku raczej powinno być gładkie jak szkło.

    Ogóle to to się chyba nie tyle ogląda, co mierzy wymiary.

    suwem pracy. Jak jest między nimi różnica, to to jest to zużycie.

    Natomiast czy to trzeba robić czy nie - to ze zdjęcia raczej nie ma szans
    odpowiedzieć.