-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <c...@g...com>
Date: Sat, 1 Oct 2016 14:23:28 +0200
Message-ID: <r...@4...net>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1475324719 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5161 89.77.179.152:13081
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1728
X-Received-Body-CRC: 1844002436
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589404
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 30 Sep 2016 07:55:55 -0700 (PDT), Slawek h napisał(a):
> http://ifotos.pl/z/arhsaex/
> http://ifotos.pl/z/arhsane/
>
>
> Cześć
> Szukam informacji jak wygląda sprawna panewk po przebiegu 100tys?
> Wszędzie gdzie spojrzę pokazane są panewki przytarte lub wręcz zatarte. Ale
ciężko trafic na fotkę sprawnej tzn silnik w dobrym stanie.
> Czy np te zdjęcia z linków na poczatku sa dobre czy nie. Do uzytku czy szlifu
Na oko moje panewki wyglądają lepiej.
Ale tu też taka wątpliwość jak na wygląd wpływa to, że zdjęcie zostało
zrobione z lampą.
W dotyku raczej powinno być gładkie jak szkło.
Ogóle to to się chyba nie tyle ogląda, co mierzy wymiary.
Zobacz tak jak Lewis pisze - bo są dwie panewki, z czego tylko jedna pchana
suwem pracy. Jak jest między nimi różnica, to to jest to zużycie.
Natomiast czy to trzeba robić czy nie - to ze zdjęcia raczej nie ma szans
odpowiedzieć.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.16 14:50 Zenek Kapelinder
- 01.10.16 18:55 Lewis
- 01.10.16 19:49 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 00:13 Lewis
- 02.10.16 01:34 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 09:35 Lewis
- 02.10.16 10:09 Slawek h
- 02.10.16 10:15 RadoslawF
- 02.10.16 10:43 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 10:57 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 11:34 Adam
- 02.10.16 11:42 Lewis
- 02.10.16 11:43 Lewis
- 02.10.16 11:52 Zenek Kapelinder
- 02.10.16 11:52 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=