    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    Subject: Re: jak zdiagnozować, naprawić skaner?
    Date: Wed, 29 Mar 2017 23:05:48 +0200

    NAPRAWIŁEM!
    Dzięki za wskazówki.
    oto moja historia.
    Próbowałem świecić latarką do czujnika. nic. poskładałęm wszystko
    równiutko - nic. ale ta świetlówka waliła po oczach. nie żeby bolało,
    ale źrenice mi się zwężały i nic poza świetlówką nie widziałem. więc
    nakryłem ją kartką i po którejś tam próbie uruchomienia wózek zaczął sie
    poruszać. razem z kartką, wiec znowu był error. ale kombinowałem,
    kombinowałem i wykombinowałem. na obudowie, na szybie, która oczywiście
    była zdjęta i stała w kącie, jest w "pozycji spoczynkowej lampy" biały
    pasek, potem czarny. skaner inicjiuje się pod tym białym paskiem. gdy
    startuje, jedzie od białego do czarnego, krok w tył i dopiero skanuje.
    tak więc właściwie po komunikacie warming up, należało założyc obudowę i
    cieszyć się odrestaurowanym zabytkiem

    mimo że nikt nie podał rozwiązania, wskazówki okazały się wystarczająco
    dobre
    Dzięki jezcze raz

    ToMasz