  • Data: 2018-12-10 14:12:26
    Temat: Re: jaka karta wifi?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-10 o 13:06, Użytkownik usenetu pisze:

    > Nie do końca odpowiadam na pytanie, ale sprzedam patent: też miałem
    > problem z połączeniem WiFi, bo ściana gruba (kiedyś był tam kominek), a
    > przy ścianie jeszcze stoją różne duże metalowe rzeczy, których
    > przestawić nie można. Mam kartę WiFi wewnętrzną (PCIe) z zewnętrznymi
    > antenkami, kupiłem kabel antenowy 5 m z pasującymi końcówkami,
    > podłączyłem jedną z antenek przez ten kabel i umieściłem ją przy ścianie
    > jak najbliżej routera po drugiej stronie i mam stabilne połączenie.
    > Karta Fenvi FV 8303 - kompatybilna z Linuksem i dodatkowo ma Bluetooth
> [...]

    Kabel ma duże tłumienie.
    Kable niskotłumieniowe są na tyle drogie, że lepiej już kupić krótki
    kabel, ale lepszą antenę: panelową, sektorową, Yagę.

    Ewentualnie dobrą i niedrogą w tej klasie kartę USB, jak np. ta:
    Sapido WL617n USB Long Range Super High Power Wireless adapter 802.11n
    30dBm, P/N: WL617n

    --
    Pozdrawiam.

    Adam