  • Data: 2018-12-11 08:21:58
    Temat: Re: jaka karta wifi?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj PiteR, 10 gru 2018 w
    news:XnsA9B4DB6D87845PanElektronik@localhost.net napisałeś/aś:

    > Niechciało się poczytać w google :)
    >
    > Nie jest.
    >
    > Może być routerem "klasycznym" a może być klientem wifi.
    > Można podłączyć cztery kable RJ45 do czterech urządzeń. Może stać
    > daleko od kompa bo skrętka nie ogranicza długości kabla tak jak usb.

    Spodobał mi się ten pomysł. Taki router-klient powinien mieć chyba
    lepszą antenę niż jakaś tania karta. Tylko czy jak klient jest b/g a
    główny router sieje g/n to może być jakiś problem?
    Jeśli konfiguracja klienta jest za pomocą paru kroków kreatora, to
    może się udać - bo osobiście bym tego nie robił, tylko jakiś kompletny
    laik.