  • 41. Data: 2014-02-23 20:18:44
    Temat: Re: jaka obudowa z usb 3.0 ?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    news:lebhsp$hp7$1@dont-email.me...
    > "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Dobrze że są jeszcze tacy jak Wy to się biznes kręci Intelowi...
    > Ja stukam w domu na kompie z 2007 roku za 220 dolarów :-)
    > (cena bez monitora) Procek Core 2 Duo radzi sobie całkiem nieźle.
    > Karta graficzna wbudowana w płytę główną... :-))

    Włącz kilka (3-5) maszyn virtualnych i pochwal się jak działa :)

    --
    marfi

  • 42. Data: 2014-02-23 20:53:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Włącz kilka (3-5) maszyn virtualnych i pochwal się jak działa :)

    Domyślam się, że może być kiepsko... ale nie jest mi to potrzebne.
    Jak sądzę mało komu jest.

  • 43. Data: 2014-02-23 21:00:38
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Domyślam się, że może być kiepsko... ale nie jest mi to potrzebne.
    > Jak sądzę mało komu jest.

    Pewnie tak - ale mnie jest potrzebne i tylko dlatego podarowałem bratu
    Q6600 na płycie która mogła korzystać tylko z 8GiB RAM - jemu wystarcza z
    duuużym nadmiarem :)

    --
    marfi.

  • 44. Data: 2014-02-23 21:23:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-23 16:05, Jawi pisze:

    > No właśnie o tym napisałem, potrzebna? to taka jest.
    > Zastanawia mnie natomiast co w niej dobrego, żeby filtry czyścić raz w
    > tygodniu?
    > Kiedy się się zastanawiałem na filtrem jakimś, chciałem HEPa dociąć z
    > odkurzacza :) właśnie żeby tam raz na kwartał czy przez te kilka
    > miesięcy nie musieć zaglądać tylko raz na rok. A ty mi piszesz, że
    > czyścisz je raz w tygodniu. To ja już wole obudowę bez zasiłki za 50 -
    > 100 pln, którą sobie otworze nie częściej niż raz na kwartał i
    > odkurzaczem w 3 minuty powyciągam to co się nazbiera ewentualnie.

    Wiesz, wysunięcie filtra, to sekunda, za to nie trzeba niczego w środku
    czyścić, do wyciągnięcia filtrów nie trzeba obudowy otwierać - dolny się
    wysuwa, przedni jest pod tą srebrną klapką. Dzięki za pomysł z hepa,
    trzeba będzie poszukać odpowiedniego rozmiaru i będę czyścił raz na
    kilka miesięcy :D

  • 45. Data: 2014-02-23 22:17:00
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

    >Emeryt?

    Jeszcze nie, ale firma hula jak perpetum mobile więc mam kupę czasu na
    rozrywki ;)

  • 46. Data: 2014-02-23 22:32:53
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 21:23, BQB pisze:
    > Dzięki za pomysł z hepa, trzeba będzie poszukać odpowiedniego rozmiaru i
    > będę czyścił raz na kilka miesięcy :D
    Ja serio myślałem o hepa, od odkurzacza, jeden worek do pocięcia i tyle.
    Bardzo byłby skuteczny, tylko chyba wentylatory bardziej wydajne
    musiałby być. Nie wiem, organoleptyczne nie sprawdzałem ;)

  • 47. Data: 2014-02-23 22:37:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ja serio myślałem o hepa, od odkurzacza, jeden worek do pocięcia i tyle.
    > Bardzo byłby skuteczny, tylko chyba wentylatory bardziej wydajne musiałby
    > być. Nie wiem, organoleptyczne nie sprawdzałem ;)

    HEPA to raczej nie "worek" :)

    --
    marfi

  • 48. Data: 2014-02-23 22:40:51
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 22:37, marfi pisze:
    > HEPA to raczej nie "worek" :)
    nio, to za workiem :)

  • 49. Data: 2014-02-23 23:06:08
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jawi* wdusil[a] knefle:

    >Ja serio myślałem o hepa, od odkurzacza, jeden worek do pocięcia i tyle.
    >Bardzo byłby skuteczny, tylko chyba wentylatory bardziej wydajne
    >musiałby być. Nie wiem, organoleptyczne nie sprawdzałem ;)

    Łopatkowe sie do tego nie nadaja. Nie wytworza wystarczajacego podcisnienia.
    Najlepsze sa odsrodkowe np. ze starych delli GX260-280:
    http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-90432262887525_2272_479
    069445

  • 50. Data: 2014-02-23 23:14:12
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 23/02/2014 18:42, saskatchewan wrote:

    > Ma montaż 2 dysków 2,5 cala z boku .
    > Chodzi o miejsce przy prawej ściance
    > poza wnęką właściwą na dyski.
    > Montaż beznarzędziowy.

    Jak dla mnie to nadal za mało. IMO krok wstecz w stosunku do np.
    Gladiator 600, którego mam. ;D
    --