  • 11. Data: 2010-09-08 22:15:04
    Temat: Re: jakie CB radio i reszta
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:13:40 +0200, Olek napisał(a):

    > jest, proponuję zapoznać się odnośnie rozporządzenia Ministra
    > Infrastruktury z dnia 26 lipca 2004 r.

    A czemu nie z 1976 albo jeszcze lepiej z 1924? Są równie nieaktualne..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-09-08 22:15:54
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-08 22:15, Waldek Godel wrote:

    > A czemu nie z 1976 albo jeszcze lepiej z 1924? Są równie nieaktualne..

    a kto Ci powiedział, że są nieaktualne?

  • 13. Data: 2010-09-08 22:17:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 08 Sep 2010 22:15:54 +0200, Olek napisał(a):

    > a kto Ci powiedział, że są nieaktualne?

    znajomość obowiązujących przepisów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-09-08 22:19:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-08 22:13, Olek pisze:

    > jest, proponuję zapoznać się odnośnie rozporządzenia Ministra
    > Infrastruktury z dnia 26 lipca 2004 r.

    LOL - zapoznaj się choćby z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
    dnia 24 października 2005r (Dz. U. Nr 230, poz. 1955).

  • 15. Data: 2010-09-09 00:22:53
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    www.sejm.gov.pl

  • 16. Data: 2010-09-09 00:24:10
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Zdaje się ze wszystko wprowadzone do obrotu w UE musi mieć znak CE.
    A deklaracja zgodności jest na spełnienie wymogów CE.

  • 17. Data: 2010-09-09 00:58:39
    Od: s...@v...pl

    > ... zeby nikt sie nie czepiał

    Tylko jazda zgodna z przepisami PoRD.

  • 18. Data: 2010-09-09 01:16:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:58:39 +0200, osobnik zwany staszaiwa
    wystukał:

    > Tylko jazda zgodna z przepisami PoRD.

    i to mnie uchroni od korków

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2010-09-09 02:05:07
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-08 22:17, Waldek Godel wrote:

    > znajomość obowiązujących przepisów.

    jakie są obecne przepisy regulujące posiadanie CB?

  • 20. Data: 2010-09-09 08:52:47
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 08.09.2010 19:07, x...@g...pl pisze:
    > chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
    > ewentualnie gdzie w warszawie

    nie znam się na radyjkach, które jest lepsze a które gorsze,
    sporadycznie zdarza mi się z owych korzystać, lecz jedno czego jestem
    pewien to koniecznie musi mieć pokrętło do regulacji "RF gain"