  • Data: 2019-01-21 10:16:25
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Mam od kilku miesięcy rejestrator z GPS (dostałem w prezencie) i nie do końca
    rozumiem, po co GPS jest mi potrzebny.

    jesli nie wiesz tzn ze go nie potrzebujesz :-)

    1 weryfikacja predkosci np upierdliwy policjant ktory jest na 1000% pewien ze
    przekroczyles limit po uslyszeniu: wszystko sie nagralo moze obejrzymy ?zazwyczaj
    odpusci
    2 szybsza lokalizacja potrzebnego nagrania, czasami na yt widac jak nagrywajacy
    szarpie kamerke aby zablokowac nagranie ale jesli masz duza karte pamieci po prostu
    musisz mniej wiecej wiedziec gdzie to bylo i spokojnie jedziesz dalej
    3 dedykowane playery maja mozliwosc pokazania pozycji w np google maps czyli
    odczytuja wspolrzednie wplecione do strumienia video

    ostatnio mialem taka ciekawa sytuacje ze na drodze jednokierunkowej - dopuszczony
    ruch rowerowy, jakis rowerzysta cisnal po gore (na elektryku) tak uparcie ze az
    uderzyl kierownica w lusterko, na nagraniu widac luke w ktora mialem wjechac zeby mu
    zrobic miejsce a takze malejaca predkosc z gps oraz wesolego pedalarza ktory
    ewidentnie dazy do kontaktu :-) zakladajac ze wywalilby sie na ogrodzenie i zszedl na
    miejscu :-) w zyciu bym sie nie wybronil gdyby nie nagranie :-)