    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kamizelki odblaskowe obowiązkowe dla pieszych
    Date: Sun, 24 Aug 2014 01:30:25 +0200

    Dnia 2014-08-23 22:18, Użytkownik k...@g...com napisał:

    > jak to jakim idiotą. Normalnym idiota. Idiotyzm to naturalny stan dla ludzi. To ci
    trochę lepsi w myśleniu są w porażającej mniejszości. Nie wiem czy zdajesz sobie
    sprawę że przeciętny współczynnik inteligencji dla ludzi, bez znaczenia czy żyją w
    Polsce, Norwegii czy jakimkolwiek innym kraju, jest na poziomie 85-90.

    Tylko tacy idioci jak ty mają współczynniki inteligencji,
    bywa że nawet średnie.
    Pewnie dlatego nie potrafisz poprawnie cytować ani nie potrafisz
    znaleźć właściwego programu do dyskusji na grupach.
    Dla normalnych ludzi podaje się iloraz inteligencji.