    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 23 Aug 2014 18:37:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kamizelki odblaskowe obowiązkowe dla pieszych
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 sierpnia 2014 02:40:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 23 Aug 2014 13:18:15 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Jestes idiota, przecietny IQ wynisi 100.
    >

    > J.

    Już sobie nie dokładaj żeby się lepiej czuć. Nie musisz. My tutaj piszący na grupach
    mamy powyżej średniej. Ilu nas jest tutaj, dwudziestu? Żeby napierdalać się na
    grupach trzeba być inteligentnym, potrafić się uczyć. Tego idioci nie robią. Idioci
    na grupach są od pierdolenia o kodowaniu, zawijaniu wierszy i cytowaniu. Do
    wykonywania czynności takich jak: ubrać się, zrobić jedzenie, pójść albo pojechać do
    pracy w której od wielu lat wykonuje się te same czynności, obejrzeć meczu albo w
    przypadku kobiet mózgojebowy serial, trafić do domu, kliknąć " lubię to" na fb itp.
    Nie potrzeba mieć 125, 85 wystarczy. I tyle większość ma. Zwłaszcza ludzie starsi co
    po zakończeniu edukacji na dowolnym poziomie przestali się uczyć. Jak by barierą do
    otrzymania PJ było skończenie trzydziestu pięciu lat to miało by je z 5% z tych co by
    chcieli je mieć. Jak myślisz dlaczego w kasach w sklepach jest opcja że wpisuje ile
    dałeś pieniędzy, odejmuje od niej zakupy i wyświetla ile ma wydać reszty? W tej
    funkcji nie idzie o odejmowanie w pamięci tylko o to że nie ogarniają prostego
    sposobu wydawania reszty do kwoty jaką dałeś.