    Subject: Re: katra sim LTE i starszy modem ?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Mon, 24 Apr 2017 11:58:50 +0200

    W dniu 24.04.2017 o 08:46, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > Nie ma i nie było takiej taryfy (oczywiście pomijam promocje typu "nie
    > zliczamy transferu jeśli łączysz się po LTE" kilka lat temu). Nawet aero2
    > pozwala wybrać, w której technologi się łączysz jeśli jesteś w zasięgu obu.

    masz racje. co nie zmienia faktu, że mam taką kartę, która łączy się
    tylko z lte, bo z g2 wogóle nie działa, z g3 może nawiązać kontakt, ale
    danych nie prześle bo nie mam środków na koncie. Więc stary modem huawei
    mf60 "tak jakby" nie działa. (bo niema lte) nowy, nie pamietam nazwy
    (huawei 5xxx z lte) działa już chyba drugi rok non stop

    ToMasz