  • Data: 2018-05-08 14:10:35
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj ToMasz, 07 maj 2018 w news:pcqa5p$h47$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > Co do pierwszego pytania o przejscie z
    > playa do fm - na forum (z kwietnia) były wpisy ze niema tego w
    > regulaminie ale działa. działało nawet to ze można było dostać
    > 200+500 - ale jak sie pokapowiali to zablokowali. jak znajdę to dam
    > linka.
    No jest cały temat
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=9
    1850
    niby cały czas działa

    > przenoszenie kiedyś sie skończy. ale jeśli moja ( i setek innych )
    > nowych numerów jest dla operatora w jakiś sposób korzystna, to ja
    > równiez będę z tego korzystał.

    Ja jestem po prostu ciekaw, czy takie przenoszenie może być perpetuum
    mobile, czy jednak opy się zabezpieczyły.
    Nie mam nic do tego, że ktoś tak "optymalizuje koszty" :)
    Ba, sam dzisiaj przy okazji przeniosłem jeden stary nr do fakta. I mieli
    tam karty fakta, bo pani powiedziała, że to we franczyznowych salonach
    mogą nie mieć. Żeby był zawniej jej pełnoprawny salon Play, to stolik z
    dwoma krzesłami wciśnięty przy wejściu do empiku.