-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: koniec diesli
Date: Mon, 19 Nov 2018 13:54:28 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <psubq3$rh8$2@node1.news.atman.pl>
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <a...@m...org>
<psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
<psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1542632067 28200 82.139.185.195 (19 Nov 2018 12:54:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Nov 2018 12:54:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <a...@m...org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644181
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-16 o 16:11, Myjk pisze:
> Fri, 16 Nov 2018 13:42:00 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
>
>> Żałosną gęstość gromadzonej energii (zarówno na jednostkę
>> objętości, jak i masy) jak też ogromne koszty dla środowiska
>> choćby przy wydobywaniu surowców jak rozumiem zaliczasz do zalet?
>
> Powielasz zasłyszane mity. Przeczytaj poprzedni wątek porównujący emisję
> samochodów z ICE do elektryków i uzupełnij ew. o fakty które tam poruszone
> nie były, tj. bezpośredni wpływ spalin na ludzi.
>
Emisja to szczegół.
Ale co z żałosną gęstością energii?
Waga, ciężar!!!
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.18 14:00 Cavallino
- 19.11.18 14:03 Myjk
- 19.11.18 14:10 robot
- 19.11.18 14:16 Myjk
- 19.11.18 14:54 Myjk
- 19.11.18 15:27 Mateusz Viste
- 19.11.18 15:43 Michał Jankowski
- 19.11.18 17:24 J.F.
- 19.11.18 19:05 nadir
- 20.11.18 11:36 robot
- 20.11.18 12:00 Myjk
- 20.11.18 14:29 Janusz
- 20.11.18 15:02 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=