  • 11. Data: 2012-01-25 12:18:41
    Temat: Re: kto ma takie fury nad bałtykiem ?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/01/2012 00:33, Rafał Grzelak wrote:

    > http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-sls-amg-carbon-
    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    > http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/56/44/
    38/2056443860_2

    > Czy w aucie za prawie milion zlotych nie mozna bylo zainstalowac w
    > drzwiach czerwonych lampek zamiast naklejek jak w cinquecento?

    Kryzys panie, kryzys.

    Kulczyk podobno już się do Astry przesiada, bo mu te naklejki przeszkadzają.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-01-25 12:29:26
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 24 Jan 2012 19:30:13 +0100, D.Radecki napisał(a):

> [...]
    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    > na panamerze jest nr rej GDA LL29
    >
    > Czy to fury Tigera - Darka Michalczewskiego ?

    nie wiem kto ale rowery widoczne w tle też wygladają ma fajne :P
    coś kojarzę iż kiedyś widziałem na sprzedaż jakiś rowerek w cenie około
    30000 i na fotkach gdzieś w tle majaczyła taka/podobna mercawka.

  • 13. Data: 2012-01-25 14:00:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://100najbogatszych.wprost.pl/obiekt/id,1747/ide
    ,21/edycja-2009-Jozef-i-Marian-Koralowie.html

    No, a ja mialem znajomego, ktory swego czasu byl 14 z majatkiem 2200mln.
    Nigdy nie zgadniecie jakim autem jezdzil :):P

    sz.

  • 14. Data: 2012-01-25 15:11:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    szufla wrote:

    http://100najbogatszych.wprost.pl/obiekt/id,1747/ide
    ,21/edycja-2009-Jozef-i-Marian-Koralowie.html

    > No, a ja mialem znajomego, ktory swego czasu byl 14 z majatkiem
    > 2200mln. Nigdy nie zgadniecie jakim autem jezdzil :):P

    Pewnie zwyklym. ;] Majatek ma to do siebie ze jak go sie wyda to juz
    sie go nie ma. ;>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2012-01-25 15:28:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Pewnie zwyklym. ;] Majatek ma to do siebie ze jak go sie wyda to juz
    > sie go nie ma. ;>

    Nigdy nie zdazyl go wydac i nie mial takiego zamiaru. Chyba, ze zamienic na
    kolejna inwestycje.

    sz.

  • 16. Data: 2012-01-25 22:06:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-25 12:29, ...::QRT::... pisze:

> [...]
    > coś kojarzę iż kiedyś widziałem na sprzedaż jakiś rowerek w cenie około
    > 30000 i na fotkach gdzieś w tle majaczyła taka/podobna mercawka.

    Masz zajebisty wzrok, rozpoznając rowery po ich fotce wielkości
    przeciętnego avatara na jakimś forum. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2012-01-25 23:00:30

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 22:06:55 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    salon-polska-f-vat-23-i2056443860.html

    > Masz zajebisty wzrok, rozpoznając rowery po ich fotce wielkości
    > przeciętnego avatara na jakimś forum. :P

    nie rozpoznaje, ale amor dt swiss to w jednym widać wyraźnie - a zasadniczo
    nie montuje sie czegoś takiego seryjnie w ,,normalnych" rowerach :)