eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymegane phI i ph2 › Re: megane phI i ph2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: megane phI i ph2
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56160425$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <5616b56f$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <5617648f$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    From: sandman <s...@p...wprost.pl>
    Date: Fri, 9 Oct 2015 10:10:52 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5617648f$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 151008-2, 2015-10-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 35
    Message-ID: <5617768c$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.146.138.250.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1444378252 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 610 188.146.138.250:17519
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2673
    X-Received-Body-CRC: 2974839319
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569879
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-10-09 o 08:54, modz pisze:
    > W dniu 2015-10-08 o 20:26, Irokez pisze:
    >> W dniu 2015-10-08 o 07:50, kacper pisze:
    >>> czym sie roznia meganki przed liftem i po lifcie (megane I)
    >>> i ktory silnik polecacie ?
    >>
    >> ośmiozaworowy k7m 90km
    >> Z tego co pisze sporo osób po lifcie poszli w 16 zaworów i zaczęły się
    >> cyrki z padającymi cewkami, wprawdzie moc trochę wzrosła ale i spalanie
    >> też. W K7M po mieście latem miałem 7,5..8l/100km. Ostre zimy
    >> 9...9,5l/100km (krótkie odcinki do 15km)
    >> W trasie rekordem było 5,4l/100 na trasie Wałbrzych-Wrocław ale z
    >> powrotem tak się nie dało (w końcu pod górę i pod wiatr). Średnio
    >> 6,3-6,5l/100 wychodziło. Silniki 1.4 były w biedniej wyposażonych
    >> autach. Paliły wprawdzie mniej po mieście ale w trasie kumpel palił tyle
    >> samo a czasami i więcej. Za słabe to było. W moim miałem elektrykę szyb,
    >> lusterek, ABS, podgrzewaną przednią szybę. Klimy niestety nie miałem.
    >> Patrz na progi i błotniki oraz pas tylny pod światłami - rdza. U mnie
    >> próg wyglądał ładnie ale z tyłu jak palcem przycisnąłem to wpadł do
    >> środka. Coś na początku spaprali i żarło progi od wewnątrz.
    >> Miłe i wygodne i duże auto.
    >> O Megane I ph 2 się nie wypowiem
    >>
    >> Pozdro.
    >>
    >
    > po lifcie są tylko 16 zaworowe

    300 kkm przejechane MIphII (1,6 16V) i ani jedna cewka nie wymieniona
    (gdyby nie ruda, byłby całkiem fajny samochód). Ale kupując używane,
    jest bardzo prawdopodobne, że poprzedni właściciele powymieniali wadliwe
    cewki ;)

    --
    sandman

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: