  • Data: 2017-03-28 11:55:07
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d1605f56-a333-465a-ae43-8a1702c57f8a@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 28 marca 2017 03:33:01 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Konkurencja. Na zasadzie następstwa zdarzeń. Po prostu byli pierwsi.
    >Dla Ciebie to może mieć bardzo duże znaczenie, drąż ile dasz radę.

    W sensie, ze pierwsi wypuscili produkt na rynek ?
    To oczywiscie moze sie zdarzyc.

    -fuel-cell/
    >Tobie się nie chwalą, więc Ty nie widzisz. Powinieneś na nich
    >nakrzyczeć.

    No to w koncu maja produkt, ktory chca sprzedawac, czy nie maja ?
    Czy maja, ale nie chca sprzedawac ?

    >Zgadnij.

    Tak jakos mi sie wydaje.
    Tylko ... niby dziala, wiec ciakawe - zywotnosc krotka, czy cena zbyt
    wysoka ?

    > Ale Niemcy oglosili wykup ? To wtedy akcje raczej nie spadaja.

    Spadły wcześniej. Przecież nie wykupiliby po cench z 2000.

    > Jesli dobrze widze, to bylo tych akcji za 112 mln $
    > http://www.nasdaq.com/markets/ipos/company/h-power-c
    orp-74996-2457

    Ty masz pojęcie co to jest IPO?

    Chyba mam. Za to mam watpliwosci, czy Ty masz.

    >Racja, to musiało być parę lat po 2001. w 2001 to ja dopiero
    >zaczynałem z nimi działać.

    Czyli nie z HP, a z PP. Chyba, ze masz na mysli 2002
    PP zdaje sie dzialac do dzis, nikt ich nie wykupil.

    C.asp?dHlwZT1wJmI9JklEPTIyMTYwMTQ=
    .asp?Bzid=604&p=57

    >A wyobrażasz sobie że jak chcesz naraz dużo kupić to dostaniesz cenę
    >wyższą niż przed ogłoszeniem tego chcenia?

    Oczywiscie. Z tym, ze cos pisales o 50 centach.
    Ale to nie byl wykup, tylko fuzja. Za obopolna zgoda.

    gid=1150275

    gid=1239589

    >Coś mi się widzi że znalazłeś kilka przypadkowych informacji z googla
    >i nie potrafisz z nich złożyć całości w logiczy sposób, więc złożyłeś
    >całość po swojemu.

    Nie przypadkowych, tylko wiem czego szukam. Niestety - minelo 15 lat,
    wiec duzo informacji zniklo, odszukac moge jedynie fragmenty.
    Za to mam wrazenie, ze ty zrozumiales prasowe wycinki po swojemu.

    A tu akurat finanse mamy, one dosc precyzyjne sa.

    J.