  • 11. Data: 2005-04-25 15:17:21
    Temat: Re: nieuczciwy rejestrator ?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...spam-pl>

    Witam,

    > Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    > (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    > się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    - dlaczego panstwo mi przyslali fakture ?
    - po to zeby skompletowac caly komplet dokumentow i zeby
    przyspieszyc obieg tych dokumentow
    [...]
    - ...mamy przyjemnosc panstwa firme tutaj obslugiwac

    Jezeli firma oklamuje w ten sposob dopiero potencjalnych
    klientow, to co bedzie dalej ? To IMO jest problem polskiego
    internetu, stad moj post ktory ma na celu wylacznie uczulenie
    klientow na te firme. Nie mam zamiaru z nimi wiecej walczyc,
    bo to ani moja sprawa, ani moja konkurencja, wiec dla mnie
    EOT, powiedzialem, co wiedzialem i kropka. :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 12. Data: 2005-04-25 15:17:40
    Od: "Gerard" <g...@n...ipi.spam.pl>

    > Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    > (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    > się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    W którym miejscu składnie się tłumaczy?

    "... to znaczyyyy, po to żeby skompletować całyyy, jak by całyyy całyyy
    komplet dokumentów, yyy żeby przyspieszyć obieg tych dokumentów..."

    Na siłe próbujesz być przekorny!!! Ale faktycznie są takie typy na świecie
    co zawsze wszystko negują i myślą, że to ich dowartościowywuje....

    Pzdr.
    G. Sz.

  • 13. Data: 2005-04-25 15:29:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Wysłuchałem, gość dzwoniący do tej firmy powtarza "bezczelne"
    > (co być może nawet jest wg niego prawdą), a pracownik tej firmy
    > się tłumaczy dość składnie. W dalszym ciągu nie widzę problemu.

    jedna z moich pierwszych mysli przy sluchaniu tego zapisu
    bylo stwierdzenie 'nawet klamca, a moze szczegolnie klamca,
    powinien zatrudniac lepszych "konsultantow"'.

    jesli sie sprawy potocza jak nalezy, moze z Lerkins Group zrobi
    sie Lerkins Grób. chociaz nie zdziwiloby mnie calkowicie
    gdyby dostali od NASK 'pouczenie'.

    swoja droga doceniam ze ktos sie postaral nagrac ta ciekawa
    rozmowe, niemniej po wytezonym wsluchiwaniu sie jednak nie widze
    dla autora nagrania szans na profesjonalna prace w branzy dzwiekowej.

    --

    New World Folder.

  • 14. Data: 2005-04-25 16:32:40
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    elmer radi radisson <r...@s...wireland.or
    g> writes:

    > swoja droga doceniam ze ktos sie postaral nagrac ta ciekawa
    > rozmowe, niemniej po wytezonym wsluchiwaniu sie jednak nie widze
    > dla autora nagrania szans na profesjonalna prace w branzy dzwiekowej.

    Właśnie, czy te odgłosy wielorybów to wina mojego plejera, czy tak
    jest nagrane?

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 15. Data: 2005-04-25 17:12:02
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@n...spam-pl> wrote:
    > - dlaczego panstwo mi przyslali fakture ?
    > - po to zeby skompletowac caly komplet dokumentow i zeby
    > przyspieszyc obieg tych dokumentow

    Well, gość mógł po prostu nie wiedzieć, jeśli tylko, jak wyjaśniał,
    obsługuje proces transferu domeny.

    > - ...mamy przyjemnosc panstwa firme tutaj obslugiwac

    No, jedna wpadka. To i tak znacznie mniej niż jego rozmówca.

    > Jezeli firma oklamuje w ten sposob dopiero potencjalnych
    > klientow, to co bedzie dalej ?

    Jako rzekłem, w długim okresie robią sobie krzywdę. Natomiast
    w dalszym ciągu nie widzę, gdzie w tych dokumentach, które
    przysłali, kłamią, jak twierdzisz. Zresztą... w sumie nieważne,
    już i tak za dużo o nich.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 16. Data: 2005-04-25 17:15:08
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Gerard <g...@n...ipi.spam.pl> wrote:
    > W którym miejscu składnie się tłumaczy?
    > "... to znaczyyyy, po to żeby skompletować całyyy, jak by całyyy całyyy
    > komplet dokumentów, yyy żeby przyspieszyć obieg tych dokumentów..."

    Nie chce mi się słuchać drugi raz, bo słabo nagrane, ale nie odniosłem
    wrażenia, żeby się jąkał. Zdawał się być dość kompetentny i uprzejmy,
    a także próbował jakoś pomóc dzwoniącemu, na tyle, na ile mógł. Znacznie
    gorsze wrażenie wywarł na mnie dzwoniący właśnie. YMMV.

    > Na siłe próbujesz być przekorny!!! Ale faktycznie są takie typy na świecie
    > co zawsze wszystko negują i myślą, że to ich dowartościowywuje....

    Jak masz coś do powiedzenia, to pisz, a jak nie, to siedź cicho.
    Takie zaczepki już od dawna mnie nie ruszają.

  • 17. Data: 2005-04-25 18:03:08
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):
    > Właśnie, czy te odgłosy wielorybów to wina mojego plejera, czy tak
    > jest nagrane?
    Tak jest nagrane, a raczej źle skompresowane do mp3.

    --
    Jakub Żukowski

  • 18. Data: 2005-04-25 19:03:44
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    Jakub Żukowski <j...@g...com> writes:

    > Tak jest nagrane, a raczej źle skompresowane do mp3.

    A jednak okazuje się, że mocp radzi sobie z tym lepiej niż mpg123
    i mplayer. Też trochę zaciąga, ale dużo mniej.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 19. Data: 2005-04-25 20:31:21
    Od: "Gerard" <g...@n...ipi.spam.pl>

    > Jak masz coś do powiedzenia, to pisz, a jak nie, to siedź cicho.
    > Takie zaczepki już od dawna mnie nie ruszają.

    Będę pisał ile mi się podoba.... nadal uważam, że próbujesz mieć na siłę
    inne zdanie niż wszyscy! Czy także uważasz, że Ziemia jest płaska?

    Pozdr.

  • 20. Data: 2005-04-25 20:50:46
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Gerard <g...@n...ipi.spam.pl> wrote:
    > Będę pisał ile mi się podoba....

    No trudno, skoro się nie potrafisz powstrzymać, żeby pisać głupio. Na
    szczęście to tylko o tobie świadczy. :-)

    > nadal uważam, że próbujesz mieć na siłę inne zdanie niż wszyscy!

    Tak, tak. Oczywiście. He he.

    > Czy także uważasz, że Ziemia jest płaska?

    No ba, jakżeby inaczej, w końcu ośmielam się mieć w jednym punkcie inne
    zdanie niż znany autorytet Gerald Anonim, więc nie mam wyjścia, muszę
    też uważać, że Ziemia jest płaska.

    p.

    PS Jak dla mnie EOT, chyba że uda ci się zaprezentować jakiś punkt,
    najlepiej merytoryczny.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)