  • 1. Data: 2013-07-11 20:45:42
    Temat: niewidzialna wycieraczka - jaka?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?

    --
    pozdrawiam,
    bartek

  • 2. Data: 2013-07-11 21:27:08
    Temat: Re: niewidzialna wycieraczka - jaka?
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 20:45:42 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:

    > czy ktoďż˝ z was testowal i poleci jakiďż˝ konkretny produkt?

    Mam tą Autolandu, z marketów - się nieźle sprawuje, polecam. Jedyne co, rozpylacz
    mógłby być wygodniejszy (ale tragedii nie ma)

    pozdr
    AA

  • 3. Data: 2013-07-11 21:55:27
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-11 20:45, Bartek pisze:
    > kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    > jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    > czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?
    Zależy gdzie jedziesz. Jeżeli masz trasę na szybko jazdę po czystych
    drogach, to będzie ok. Jeżeli będziesz się turlał odcinkami poniżej 60,
    albo na drodze będzie brud, to będziesz musiał używać wycieraczek (tych
    klasycznych) co daje efekt "rozmazania". Po prostu szyba pokryta tym
    eliksirem jest słabo zwilżalna, a wycieraczka gumowa na takiej
    powierzchni nie działa jak trzeba.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-07-12 01:24:38
    Od: tá´Ź

    Bartek wrote:

    > kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam. jemu ktoś nalozyl, ale niewie
    > jakiej firmy. czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?

    Ja zawsze polewam szybę moczem (tm). Mocz (tm) ma właściwości
    antyhigroskopijne dzięki czemu niejako "odpycha" wodę od szyby. Działa
    doskonale! Polecam!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-07-12 09:39:22
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    > Ja zawsze polewam szybę moczem (tm). Mocz (tm) ma właściwości
    > antyhigroskopijne dzięki czemu niejako "odpycha" wodę od szyby. Działa
    > doskonale! Polecam!

    Co post to albo stolec albo uryna. Zaawansowana oralofekaliofilia czy
    zwykły trolling?

  • 6. Data: 2013-07-12 10:11:27
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co post to albo stolec albo uryna. Zaawansowana oralofekaliofilia czy
    > zwykły trolling?

    Skutki nadużywania Poloneza Truck Roya.

    J.

  • 7. Data: 2013-07-12 18:08:42
    Od: tá´Ź

    Iglo wrote:

    > Co post to albo stolec (...)

    Jeśli masz problem z wypróżnianiem, to proponuję wizytę u proktologa!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-07-12 19:27:48
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-07-11 18:45, Bartek <N...@p...fm> wrote:
    > kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    > jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    > czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?

    Miałem taką z Autolandu. Przez pierwsze dwa miesiące działała w miarę (pierwszy
    tydzień było super, potem bez rewelacji ale całkiem nieźle), chociaż trochę było
    jakichś widocznych na słońcu nierównomierności - może trzeba było więcej
    nałożyć. Potem się skończyło działanie i zaczęła bardzo przeszkadzać przy
    świecącym słońcu - efekt był taki jakby cała szyba była w mikroryskach. Po ok.
    pół roku (!) przeszło (być może jakby umyć czymś mocniejszym niż zwykłe
    detergenty to może by zeszło - nie próbowałem). Generalnie efekt na deszczu nie
    był dużo lepszy niż zwykły wosk, a na słońcu zdecydowanie negatywny. Na obecną
    porę roku raczej bez sensu, może na okres jesienno-zimowy...

  • 9. Data: 2013-07-12 21:47:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 20:45:42 +0200, Bartek napisał(a):
    > kolega namawia mnie do zastosowania niewidzialnej wycieraczki - jedziemy
    > akurat w trasę, więc się zastanawiam.
    > jemu ktoś nalozyl, ale niewie jakiej firmy.
    > czy ktoś z was testowal i poleci jakiś konkretny produkt?

    To najpierw z nim pojedz w deszczu.

    A swoja, dobrze radze - naloz najpierw pol szyby, u pasazera.

    J.

  • 10. Data: 2013-07-13 11:04:53
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Użytkownik - t? napisał::

    > Ja zawsze polewam szybę moczem (tm). Mocz (tm) ma właściwości
    > antyhigroskopijne dzięki czemu niejako "odpycha" wodę od szyby. Działa
    > doskonale! Polecam!

    Idź do psychiatry, trollu.