  • Data: 2019-05-20 04:58:02
    Temat: Re: nowy złom od Ubiquiti - AP AC LR - jak zmusić do działania?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-19, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Czyli tak jak opisałem powyżej.

    Ee, dużo prościej. Jak zobaczyłam, że kontroler chodzi w pętli to go
    ubiłem, wlazłem na AP po ssh i zwyczajnie zrobiłem

    upgrade https//blebleble/ble/XYZble.bin (dla najświeższego firmware)

    wywalił błąd certyfikatu, to wziałem firmware najbliższe zainstalowanemu
    (3.7.48xxx w moim przypadku, to kilkuletni AP), łyknął, zrestartował, i
    tak dalej z 5x na różnych, coraz młodszych firmware. Jak doszedłem do
    ostatniego to po restarcie włączyłem kontroler, a ten bez protestu
    zrobił provisioning.

    > Czyli słabo, że kontroler automatycznie ubija UAP.

    Kontroler jest do d. ponad wszelką wątpliwość, bo to nie jest żadna
    wiedza tajemna, że często aktualizacja firmware nie może przeskakiwać po
    kilka wersji. Człowiek spodziewałby się, że jak płaci, może nie jakieś
    kosmiczne ceny, ale za coś co bardziej zahacza o górną półkę, to
    producent to jakoś zaimplementuje.

    --
    Marcin