  • Data: 2019-03-11 20:16:53
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 19:55:00 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > Nie dopłaca tylko ma tają jakość ile kosztuje.

    Nie zauważyłeś zapewne że w dzisiejszych czasach cena ma niewiele wspólnego z
    jakością

    > Trochę inne jednak są ilości i zasady.

    Pewny jesteś?

    > Nie, dostanie lepsze bo w Automotiv kary są bolesne. To nie ta półka
    > jakościowa i odpowiedzialności za produkt.

    Marketingowcy kochaja takich jak Ty
    Markety nie moga pozwoić sobie na kosztowne przegrane z klientami co kuuja ich
    produkty- papugi na dzisiaj tylko czekają żeby taka biedronkę pozwać

    > właśnie to "może" jest istotną

    Rozwiń istotna różnice bo firma o której ja pisze pewnie kilka razy większy obrt ma
    na swoich produktach jak Orlen na Olej Platinum

    procesy z tym co im auto staneło

    > A kogo tam kupującego w Biedronce będzie stać na ekspertyzy, że ten olej
    > akurat po 2 roku używania zatarł panewki.

    Stada papug tylko czekają żeby tak bogatego klienta przeczesać.

    > Ja też tankuję od xx lat, ale paliwo akurat ktoś cały czas pilnuje i
    > badania robi. Na stacji co jakiś czas są wyniki aktualne oraz są
    > ogłaszane w internecie. Najciekawsze, że u mnie stacja Auchan jest
    > częściej badana niż inne, widocznie komuś nie pasuje i zgłasza, ale nic
    > z tego.
    >
    > Jeszcze nie widziałem, aby jakaś instytucja kupowała bańki z olejem i
    > testowa

    Zerknij na sąsiednie wątki- oleju w swoich atach nie zmieniam i NIGDY nie miałem
    awarii związanej z tym
    A pisują tu tacy co dwa razy w roku olej zmieniają. I leja jakiegoś Motula w cenie
    kilka razy wyższej jak ten orlen biedronki
    Wiec nie ma sensu jakoś specjanie testować i kontrolować czegoś co problemów dla
    konsumentów nie generuje.
    Dla olejów sa normy i xxW40 jest wg nich robiony niezależnie kto robi
    I pomijając producentów garażowych jeżeli tacy sa to raczej Orlen nie zaryzykuje
    produkcji produktu dla biedronki nie spełniających tych norm

    > Za masło się też wzięli dopiero po zgłoszeniach i wyszło że marketowe
    > masła z masłem dużo wspólnego nie miały.

    Masz jakies dane o zgłoszeniach olejow z biedronki?
    Dzisiaj nawet na półce widziałem- 47zł za 4,5 litra.
    Gdybym zmieniał oleje w aucie to na pewno bym ten kupił jeśli by się te W(ileś) tam
    zgadzało.