  • Data: 2018-11-03 10:36:27
    Temat: Re: opoznienia na switchu
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Nov 2018 09:43:16 +0100, nadir wrote:

    > W torrentach jest tracker i on podaje namiary na seedy i peery.
    > Jak uda ci się losowo wstrzelić odpowiedni adres i port, to też powinno
    > zadziałać. Nie rozgryzałem tego jakoś i nie używałem, ale chyba
    > magnetlink jakoś tak działa.

    A klient torrenta zna adres tego trackera/trackerów? Bo jeśli zna to co
    wtedy, gdy klienta potrzymam 3 lata w offline, trackery jakie znał zdechną
    i nie będzie znał nowych... połączy się z siecią?
    No chyba, że magnetlink ma w sobie zakodowany adres, ale wtedy też taki
    link po latach staje się martwy, tak jest?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka