  • Data: 2018-11-03 10:57:07
    Temat: Re: opoznienia na switchu
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 03 Nov 2018 10:36:27 +0100, Roman Tyczka wrote:
    > A klient torrenta zna adres tego trackera/trackerów? Bo jeśli zna to co
    > wtedy, gdy klienta potrzymam 3 lata w offline, trackery jakie znał
    > zdechną i nie będzie znał nowych... połączy się z siecią?
    > No chyba, że magnetlink ma w sobie zakodowany adres, ale wtedy też taki
    > link po latach staje się martwy, tak jest?

    O tyle co się orientuję (ale żadnym ekspertem torrentowym nie jestem), to
    adres(y) trackerów znajduję się w pliku *.torrent (lub w magnet-linku).
    Jeśli żaden z tych trackerów nie działa to dupa. Ew. możesz dodać ręcznie
    jakieś dodatkowe trackery, licząc na to że inni też tak zrobili. No chyba
    że korzystasz z DHT, i łączysz się z innymi trackerami dla innych
    potrzeb, to wtedy jest szansa że akurat znajdą się inni użytkownicy
    posiadający dane które cię interesują.

    Mateusz