  • 51. Data: 2015-05-12 20:41:54
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: h...@g...com

    W dniu piątek, 8 maja 2015 22:26:22 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > To pytanie pozostaje otwarte - dalej nie wiem jak to sprawdzić/wyszukać...

    Czy ktoś dzwonił dowiesz się jak dzwoniący zostawi wiadomość po sygnale poczty; lub
    przed nim nie zdąży się rozłączyć.

    Heniek

  • 52. Data: 2015-05-13 13:45:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > O tak? A co masz lepszego dla mnie na wyjazdy do Polski 2-3 razy
    > w roku trwające różnie i nieprzewidywalnie - od tygodnia do miesiąca?
    >
    > Na razie używam Orange Free na kartę bo zależy mi głównie na internecie.
    > Jak możesz to doradź :-) Ostatnio byłem 2 tygodnie - doładowałem raz
    > pustą kartę za 50zł i wydzwoniłem je rozmowami i smsami w tydzień,
    > doładowałem znowu za 30zł i zostało na karcie po powrocie do USA 19zł.
    > Zostawiłem ją mamie w modemie USB aby internet wykorzystała sobie.

    Jeżeli w tydzień wydzwaniasz 50 zł, to może opłaci Ci się włączyć pakiet
    za ok. 30 zł no limit? Chyba każdy polski operator ma coś takiego w
    dzisiejszych czasach w swoim prepaidzie.

  • 53. Data: 2015-05-13 13:50:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jeżeli w tydzień wydzwaniasz 50 zł, to może opłaci Ci się włączyć pakiet
    > za ok. 30 zł no limit? Chyba każdy polski operator ma coś takiego w
    > dzisiejszych czasach w swoim prepaidzie.

    Może ma.
    Ale chyba nie w prepaidzie Orange Free, nastawionym na internet...

  • 54. Data: 2015-05-13 13:51:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
    >
    > Nieporozumienia wychodzą wtedy, gdy ktoś jest leniwy
    > i widząc że ma wiadomość zamiast ją odsłuchać dzwoni
    > do Ciebie i oczekuje że powtórzysz wszystko mu na żywo :-)
    > A przy okazji nabaja Cię, że poczta nie przyszła albo coś...

    No więc ja nie znam nikogo, kto by "uczciwie" słuchał wiadomości na
    poczcie głosowej. Ci, co ją mają włączoną, to mają nie dlatego, że sobie
    włączyli, bo im do czegoś jest potrzebna, tylko mają dlatego, że
    operator przy wszystkich możliwych okazjach:
    a. domyślnie włącza wszystkim pocztę głosową na wszystkie możliwe
    okazje, nawet najbardziej bezsensowne, jak np. "kiedy zajęte";
    b. utrudnia wyłączenie poczty jak się da - celuje w tym firma Orange,
    trzeba przejść przez czyściec, żeby skutecznie wyłączyć pocztę głosową u
    tego operatora, u innych jest łatwiej, co nie znaczy, że łatwo dla
    przeciętnej gospodyni domowej z Pomorskiego;
    c. jeżeli jednak ktoś zdołał skutecznie wyłączyć pocztę, to operatorzy
    starają się przy każdej możliwej i niemożliwej okazji pocztę mu na nowo
    aktywować i włączyć, np. przy zmianie taryfy, przy wymianie karty SIM itp.

  • 55. Data: 2015-05-13 14:02:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No więc ja nie znam nikogo, kto by "uczciwie" słuchał wiadomości na
    > poczcie głosowej.

    Znasz... ja słucham.

    > Ci, co ją mają włączoną, to mają nie dlatego, że sobie włączyli, bo im do
    > czegoś jest potrzebna, tylko mają dlatego,
    > że operator przy wszystkich możliwych okazjach:

    Ja sobie sam włączyłem i sam nagrałem powitanie.
    I zapewniam Cię, nie jestem jedyny.

  • 56. Data: 2015-05-13 14:13:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >No więc ja nie znam nikogo, kto by "uczciwie" słuchał wiadomości na
    >poczcie głosowej.

    Mozesz nie znac, co nie znaczy, ze sie niektorym nie przydaje :-)

> [...]
    >a. domyślnie włącza wszystkim pocztę głosową na wszystkie możliwe
    >okazje, nawet najbardziej bezsensowne, jak np. "kiedy zajęte";

    owszem, ale mamy juz tyle lat GSM w Polsce, ze powinni klienci umiec
    tym sterowac.
    A nawet i to "gdy zajete" ma czasem sens - nie musze wydzwaniac co
    chwile i sprawdzac, tylko mowie "kup chleb" i zakladam ze kupi :-)

    >b. utrudnia wyłączenie poczty jak się da - celuje w tym firma Orange,
    >trzeba przejść przez czyściec, żeby skutecznie wyłączyć pocztę
    >głosową u tego operatora,

    Chyba tylko w prepaid, w abonamencie o le pamietam nie bylo problemow.

    A w nju wylaczyc mozna ze strony www, razem z innymi uslugami.
    Ale tylko w calosci.

    I sumie nie wiem - daje sie wylaczyc "gdy zajety" a reszte wlaczyc ?
    http://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,poczta-glosow

    J.

  • 57. Data: 2015-05-13 14:13:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > Może ma.
    > Ale chyba nie w prepaidzie Orange Free, nastawionym na internet...

    Teraz są ogólnodostępne w prepaidach taryfy "wszystkomające": dzwonienie
    i SMSy bez limitu (przynajmniej na polskie komórki) + mniejsza lub
    większa paczka internetu. Jestem przekonany, że włączenie czegoś takiego
    na miesiąc wyjdzie poniżej 50 zł. Nawet jak przyjedziesz tylko na
    tydzień, to się opłaci. Ale szczerze mówiąc, to jakie to ma znaczenie?
    Przyjeżdżasz do PL z USA na tydzień. Bilet, taksówka z/na lotnisko,
    hamburger po drodze itp. to wszystko kosztuje Cię parę tys. zł z okazji
    tej wizyty. Jaka różnica, czy wydasz 9 zł, czy 59 zł na posługiwanie się
    w kraju komórką podczas tego tygodnia? Moim zdaniem różnica nie jest
    warta zachodu związanego z szukaniem oferty, rozgryzaniem zasad
    promocji, włączaniem, czekaniem na SMSa potwierdzającego itd...

  • 58. Data: 2015-05-13 14:25:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

> [...]
    > włączyli, bo im do czegoś jest potrzebna, tylko mają dlatego, że
    > operator przy wszystkich możliwych okazjach:

    mam włączoną bo chcę mieć. I ja odsłuchuję.
    Kwantyfikatory ci się pomyliły.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2015-05-13 15:35:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    masti wrote:

    > mam włączoną bo chcę mieć. I ja odsłuchuję.
    > Kwantyfikatory ci się pomyliły.

    Jakbym się postarał, wysilił, natężył, to pewnie jeszcze dwóch, albo
    trzech takich świadomych użytkowników poczty głosowej bym znalazł w
    naszym kraju.

  • 60. Data: 2015-05-13 15:50:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Jakbym się postarał, wysilił, natężył, to pewnie jeszcze dwóch, albo
    > trzech takich świadomych użytkowników poczty głosowej bym znalazł w
    > naszym kraju.

    nie. stwierdziłeś, zę nie znasz nikogo.. Więc albo nie znasz to nie
    znajdziesz, albo znasz więc ściemniałeś.