    Date: Sat, 22 Nov 2014 13:12:57 +0100
    From: BK <t...@t...nie>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: oscyloskop z rejestracją przebiegu

    W dniu 2014-11-21 23:48, sundayman pisze:
    > ...by mi się przydał.
    >
    > Bo np. Owon SDS7102, który mam, niby coś takiego posiada.
    > Ale to jest "niby". Albo nagrywa jakieś "ramki" sygnału, o długości
    > widocznej na ekranie, a jak chcę nagrać przebieg kilka sek. - to zamiast
    > dokładnego przebiegu nagrywa jakieś krzywe...
    >
    > Chociaż - przebieg w pamięci oscyloskopu spokojnie daje się tak
    > "zatrzymać" (on ma 10M próbek), żeby sobie dokładnie obejrzeć.
    >
    > A potrzebuję pojechać w teren, podłączyć czujnik i nagrać np. 10 sek.
    > I potem sobie móc to spokojnie odtworzyć (i wysłać do czegoś).
> [...]

    Moim zdaniem wszystko czego potrzebujesz masz w tym Owonie. Ustawiasz
    próbkowanie na 1 Ms/s, długość rekordu na 10 Ms i oscyloskop będzie
    mierzył przez 10 s. Najlepiej mierzyć w trybie Single (w Normal trzeba
    pamiętać, żeby koniecznie nacisnąć przycisk stop po pomiarze bo inaczej
    będziesz operował na jakimś małym buforze. Po naciśnięciu Stop
    oscyloskop przechodzi w tryb oglądania tych 10 milionów punktów
    pomiaru). Owon ma możliwość eksportu na pendriva więc potem możesz sobie
    analizować dane na komputerze.