    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Date: Mon, 19 Sep 2016 15:30:39 +0200

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:57dfd787$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co kilka lat powraca ten temat, ale jeszcze nie wyprodukowano takiego
    > urządzenia. Były pomysły na wykrywanie braku logo stacji w rogu ekranu.

    W .pl zadziała, bo wygaszają, ale stacje zagraniczne, w tym nadające na .pl
    z zagranicy, nie wszystkie wygaszają, można by ewentualnie po elementach
    charakterystycznych dla danej reklamy, ale to trochę tak, jak blokować po
    email nadawcy, który to email nie musi być prawdziwy.

    BTW. złośliwość na jedną z reklam, wczoraj wymyśliłem: Brawo ty, brawo ja,
    gęba żre, dupa sra...

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"